کد خبر : 3651
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 8:57

سرپرست سازمان ملی مسکن:

عقب‌ماندگی در حوزه مسکن باعث بروز مشکلاتی شده است

عقب‌ماندگی در حوزه مسکن باعث بروز مشکلاتی شده است
سرپرست سازمان ملی مسکن با اشاره به اینکه باید تأمین زمین برای ۳۰ هزار متقاضی باقی‌مانده طرح مسکن در قم تعیین تکلیف شوند، گفت: در حوزه مسکن عقب‌ماندگی‌های بسیاری از دوره‌های گذشته در کشور وجود داشته که انباشت آن موجب بروز مشکلاتی شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  ارسلان مالکی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع)  استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت مسکن ملی استان قم، اظهار داشت: پروژه نهضت ملی مسکن در استان قم پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن عقب‌ماندگی‌های بسیاری از دوره‌های گذشته در کشور وجود داشته که انباشت آن موجب بروز مشکلاتی شده است.

سرپرست سازمان ملی مسکن عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم که تأمین مسکن در کشور به یک چالش تبدیل شده است و برای هر ۱۰۰ خانواده‌ای که تشکیل شده فقط ۶۴ مسکن ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم ۶۴ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن شناسایی شدند که برای تأمین زمین این تعداد از متقاضیان باید کار شبانه‌روزی انجام داد.

مالکی با اشاره به اینکه هنوز برای ۳۰ هزار متقاضی زمین تأمین نشده است، گفت: در زمین‌های ۵۶۰ هکتاری منطقه پردیسان برای ۳۰ هزار متقاضی زمین تأمین شده است و مابقی بلاتکلیف هستند.

وی ابراز داشت: در استان قم می‌توان زمین برای این طرح با درنظرگرفتن تسهیلات تأمین کرد تا برای احداث مسکن کارگری به صاحبان صنایع واگذار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.