کد خبر : 9165
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 9:16

آیت‌الله سعیدی:

خدمت‌رسانی به مردم قم باید ویژه باشد

خدمت‌رسانی به مردم قم باید ویژه باشد
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: قم از این نظر که حرم یک بانو، مرکز حوزه علمیه و نشر علوم اسلامی است، یک شهر منحصربه‌فرد در میان بلاد اسلامی است و باید ویژگی‌های این شهر در نحوه خدمت‌رسانی‌ها موردتوجه باشد و گروه‌های خاصی که در قم هستند باید در امدادرسانی‌ها موردتوجه بیشتری قرار گیرند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به عهدنامه امیرالمؤمنین (ع) به مالک‌اشتر برای استانداری مصر، اظهار کرد: این عهدنامه در حقیقت منشور حکومت‌داری است که در همه عرصه‌های اداره جامعه می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هر بخش از حکومت باید از دیدگاه خود این عهدنامه را مورد ارزیابی قرار دهد و نقطه‌نظرات و موضع‌گیری‌های امیرالمؤمنین (ع) را استخراج کند و به کار گیرد، افزود: یکی از نکات موردتوجه این عهدنامه توصیه امیرالمؤمنین (ع) به مالک است که فرمودند با سنت‌های خوبی که در جامعه رایج است مخالفت نکن و آن سنت‌ها را حفظ کن.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید سنت‌های خوبی که در باب امدادرسانی قبل از شما وجود داشته حفظ شود، گفت: باتوجه‌به منابعی که در اختیار دارید خوب است که نیازهای مردم اولویت‌سنجی شود و بر اساس اولویت‌هایی که برای جامعه مفید است خدمات ارائه شود.
وی ادامه داد: قم ازاین‌جهت که حرم یک بانو و مرکز حوزه علمیه و علوم اسلامی است یک شهر منحصربه‌فرد در میان بلاد اسلامی است که باید ویژگی‌های این شهر در نحوه خدمت‌رسانی‌ها مدنظر باشد و گروه‌های خاصی که در قم هستند باید در امدادرسانی‌ها موردتوجه بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.