کد خبر : 4453
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 16:52

تقدیر رئیس جامعه مدرسین از اقدامات بنیاد مستضعفان

تقدیر رئیس جامعه مدرسین از اقدامات بنیاد مستضعفان
آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با تقدیر از اقدامات و عملکرد این نهاد گفت: تحریم بنیاد مستضعفان از سوی دشمنان، نشان از کارآمدی و موففقیت این مجموعه است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین در دیدار مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: دشمنان هر کجا احساس کنند که مجموعه‌ای هست که می‌تواند مردم را نسبت به انقلاب دلگرم نگه دارد، آن مجموعه را تحریم می‌کنند.

وی افزود: دشمنان بیش از ۴۰ سال است در تلاش هستند رابطه مردم با نظام قطع شود؛ از این رو نمی‌توانند ببینند که این رابطه علی‌رغم همه کارشکنی‌هایی که انجام داده‌اند تقویت شده است و تحریم‌هایی که علیه بنیاد مستضعفان وضع می‌شود به همین جهت است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان بواسطه تحریم‌ها لطمات زیادی به انقلاب اسلامی و روابط خارجی ما با دیگر کشور‌ها وارد کرده‌اند، چون بسیاری از کشور‌ها از ترس اینکه مورد تحریم قرار بگیرند، از ارتباط با ما خودداری می‌کنند؛ اما اقدامات بنیاد مستضفعان نشان می‌دهد که جنگ، جنگ اراده‌هاست و هر اراده‌ای که قوی‌تر و پای‌کارتر باشد، می‌تواند بر تمامی این توطئه‌ها پیروز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.