کد خبر : 9604
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 13:51

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

هیچ پرنده متجاوزی در آسمان ایران ایمن نیست

هیچ پرنده متجاوزی در آسمان ایران ایمن نیست
جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شی که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ امیر سرتیپ علی رضا الهامی روز جمعه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته مقدس، طی سخنانی بیان داشت: علاوه بر عرصه آسمان و هوافضا، نیروهای مسلح در عرصه دریا، زمین و سایر مولفه‌ها، قدرت بازدارندگی بی نظیری را بوجود آورده است.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه امنیت اتفاقی نیست بلکه حاصل جهاد است، گفت: نیروهای مسلح ایران در هر سطحی که نیاز باشد توان و قدرت دفاع از خود در برابر هر متجاوزی دارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی در تحقق تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: قدرت و توان نظامی و بازدارندگی نیروهای مسلح هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در تولید تجهیزات و فناوری پرتوان و در عرصه خدمت رسانی پرانرژی و در صحنه است.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: امنیت امروز مهمترین مولفه‌ای است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آن را در بالاترین سطح خود به ارمغان آورده است.

وی اضافه کرد: دشمن بعثی به امید تجزیه و الحاق بخش‌هایی از خاک مقدس ایران، تجاوز به ایران را آغاز کرد، اما با مجاهدت و فداکاری ملت ایران شکست خورد و به نتیجه نرسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.