کد خبر : 14247
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 9:04

جانشين پليس آگاهی استان قم:

سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم دستگیر شد

سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم دستگیر شد
جانشين پليس آگاهی استان قم ضمن اعلام خبر دستگيری سارق طلاجات بانوان کهنسال، از مالباختگان خواست برای شناسایی متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ منوچهر ترکمندی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال ، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز ، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده برای شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.