کد خبر : 12441
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 11:31

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) مطرح کرد:

برپایی ۵۰ عنوان برنامه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم

برپایی ۵۰ عنوان برنامه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم
معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۵۰ عنوان ویژه برنامه در استان قم برپا خواهد شد که پخش محتوای صوتی وصیت‌نامه حاج قاسم با صدای خود شهید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی از متمایزترین این برنامه‌ها است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  هادی بادینلو  با اشاره به برنامه‌های سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم در دهه بصیرت و ایام شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مجموعه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان، امسال برنامه‌های شایسته‌ای برای ایام شهادت سردار سلیمانی در نظر گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه دبیری این برنامه‌ها با سپاه و بسیج استان است، مطرح کرد: هم‌زمان با سالگرد تشییع باشکوه پیکر حاج‌قاسم در قم مصادف با ۱۶ دی‌ماه، تجمع فرزندان حاج‌قاسم با شعار “شهید القدس” و “به نیت حاج‌قاسم می‌آییم” را خواهیم داشت.
معاون فرهنگی سپاه استان قم با بیان اینکه یکی از نقاط تمرکز ما در عرصه تولید محتوا است، عنوان کرد: اقدام شاخص امسال در این عرصه، پخش محتوای صوتی وصیت‌نامه حاج‌قاسم با صدای خود شهید سلیمانی است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای این ایام برنامه‌های مختلف و متنوعی را در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به یادواره‌های شهدا، تجلیل از فرزندان شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، کاشت نهال به نیابت حاج‌قاسم سلیمانی، شب‌شعر مقاومت، تلاوت قرآن کریم به نیت حاج‌قاسم، برگزاری مراسم سالگرد شهادت در سطح مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری اردوی راهیان مکتب حاج‌قاسم، اردوهای جهادی سازندگی، اردوهای جهادی سلامت به مناطق محروم و آزادی زندانیان به نیت حاج‌قاسم اشاره کرد.
بادینلو از ایام میلاد حضرت زهرا (س) یادکرد و گفت: به همین منظور ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی با عنوان «نگین سلیمانی» به نام و یاد شهید سلیمانی و برای حضرت زهرا (س) نیز برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه پویش «به نیت حاج‌قاسم» برای تولید فیلم‌های کوتاه صدثانیه‌ای همراه با هدایای ارزنده از دیگر برنامه‌های این ایام است، تصریح کرد: همچنین پویش کتاب‌خوانی از کتاب «عمو قاسم» برای کودکان و کتاب «زیبای من» برای بزرگسالان جزو برنامه‌های سپاه استان قم در این ایام است.
معاون فرهنگی سپاه استان قم در پایان یادآور شد: حدود ۵۰ عنوان برنامه در این ایام برنامه‌ریزی شده است که با همدلی و هم‌‎افزایی مجموعه‌های مختلف به دنبال اجرای آنها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.