کد خبر : 11027
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 8:37

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم مطرح کرد:

بازداشت سارق ۱۱ منزل در قم

بازداشت سارق ۱۱ منزل در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از بازداشت سارق منازل خالی از سکنه در استان خبر داد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم در تشریح خبر بازداشت سارق منازل در قم اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهر قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی‌های اولیه پی بردند سارق یا سارقان بدون هیچ‌گونه تخریب به روش دیوار روی داخل حیاط منازل شده و اقدام به سرقت شیرآلات و سایر اموال کرده‌اند.

 سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات گسترده مأموران پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت‌ها توسط فردی سابقه‌دار و حرفه‌ای به هویت معلوم صورت‌گرفته است.

 وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با دستگاه قضائی استان با انجام یک‌سری اقدامات پلیسی صورت‌گرفته نامبرده بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم در بازجویی به‌عمل‌آمده ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده که در نهایت با ارائه مستندات و دلایل موجود و تحقیقات علمی و پلیسی انجام شده متهم به ۱۱ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه اعتراف کرد.

 وی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشته در خیابان اصلی محل سکونت خود تردد و ضمن شناسایی محل‌های سرقت، در فرصت مناسب و خلوتی شب، اقدام به سرقت می‌کرده است.

 سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در یک عملیات ضربتی شناسایی و بازداشت و در بازرسی از گاراژ ضایعاتی وی مقادیری سیم و کابل هوایی اداره برق نیز کشف شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در بررسی صورت‌گرفته دراین‌خصوص مشخص شد کابل‌های مکشوفه مربوط به ۳ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق است که دراین‌خصوص پرونده تشکیل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.