کد خبر : 2062
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 13:39

وزیر کشور:

رژیم صهیونیستی درگیر یک فروپاشی درونی است/وای بر آزادی که منافقان و تروریست‌ها منادی آن هستند

رژیم صهیونیستی درگیر یک فروپاشی درونی است/وای بر آزادی که منافقان و تروریست‌ها منادی آن هستند
وزیر کشور با اشاره به اینکه وای بر آزادی که منافقان و تروریست‌ها منادی آن هستند، گفت: رژیم صهیونیستی درگیر یک فروپاشی درونی است.
به این خبر امتیاز دهید

احمد وحیدی امروز در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه شهر مقدس قم، طی سخنانی اظهار کرد: ۲۲ بهمن بزرگ یکبار دیگر فرا رسید و ملت بزرگ ایران در پاسخ به ندای الهی امام به میدان آمدند تا بار دیگر میثاق، عهد و پیمان خود را با شهدا و ارزش‌های الهی تجدید کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تا جان در بدن دارد از انقلاب دست نخواهد کشید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در جهان خط دومی را ترسیم کرد و ایران را از ذلت به عزت رساند؛ در دوران پهلوی فاسد، انتخاب مسئولان هم باید با اجازه استکبار جهانی صورت می‌گرفت اما امروز ما مقابل جنایت‌های آمریکا در کشورهای همسایه ایستاده‌ایم.

وزیر کشور از بی‌سوادی درصد قابل توجهی از مردم ایران قبل از انقلاب یاد و خاطرنشان کرد: ما بعد از انقلاب مجبور شدیم که نهضت سوادآموزی را راه بیاندازیم تا بتوانیم مشکلات گذشته را رفع کنیم؛ قبل از انقلاب درباری را درست کرده بودند که همه فسادها را در آن مشاهده می‌کردیم، در آن دوران در عرصه علمی جایگاهی نداشتیم و در همه عرصه‌ها به خارج وابسته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۹ درصد مردم ایران در دوران شاهنشاهی زیر خط فقر بودند درحالی‌که در آن دوران بشکه‌های نفت به خوبی به فروش می‌رفت و کشور با مشکل فروش نفت روبرو نبود.

وحیدی با تاکید بر اینکه امروز کشور ما در همه شاخص‌های جهانی در نقطه بالا و مطلوبی قرار دارد، عنوان کرد: وضعیت کشورها در حوزه بهداشت، آموزش و درآمد را با شاخص توسعه انسانی می‌سنجند که بر اساس اعلام سازمان‌های جهانی ایران در رتبه نخست توسعه انسانی بالا قرار دارد و در آستانه رسیدن به توسعه انسانی خیلی بالا است.

وحیدی اظهار کرد: امروز در دنیا کسی حرفی برای گفتن ندارد اما ایران به برکت اسلام و مهدویت تنها مکتب و ملتی است که برای آینده بشر حرف برای گفتن دارد و آن هم نه از آن حرف‌های دست نایافتنی بلکه حرف‌های دست یافتنی، امروز آینده صلح‌آمیزی که اسلام برای آینده دنیا درنظر گرفته در هیچ مکتبی وجود ندارد.

 ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی است

وی عنوان کرد:  ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور از نظر سیاسی است که همه مسائل مرتبط با آن توسط مردم و حکومت تصمیم گرفته می‌شود و این استقلال سیاسی را آمریکا هم ندارد چراکه آمریکا هم مورد تاثیر سیاست‌های صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه قوی‌ترین مکتب فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد، عنوان کرد: بیشترین همبستگی اجتماعی به ملت ایران اسلامی تعلق دارد، خیل عظیم ملت امروز در ۲۲ بهمن‌ماه به راه افتاده و بعد از چهل و چهار سال این حماسه‌آفرینی شگفتی‌آور است و این فقط تاثیر مکتب اسلام است که توانسته این حماسه‌سازی را رقم بزند.

 وای بر آزادی که منافقان و تروریست‌ها منادی آن هستند

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم امیدوار به آینده و غیور که با تمام وجود به آرمان‌ها اعتقاد دارند امروز در میدان عظیم انقلاب حضور یافته‌اند اما دشمنان ما ضعیف و شناخته شده هستند،  از جمله این دشمنان که مورد حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند، امروز در غرب منادی آزادی ملت ایران شده‌اند درحالی که آنان تروریست هستند و ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کردند، وای بر آزادی که آن‌ها منادی آن باشند.

وی افزود: سلطنت‌طلب‌هایی که عقب‌ماندگی‌های ایران به خاطر آن‌هاست امروز در خارج از ایران به میدان سیاست وارد شده‌اند آن‌هایی که ثروت ملت ایران را صرف عیش و نوش خود کرده‌اند، کسانی که با کودتا سرکار آمده و با کودتا سرکار ماندند و بدترین خفقان‌ها را در ایران ایجاد کردند امروز در خارج از ایران طرفدار آزادی و زندگی شده‌اند.

وحیدی گفت: گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب که میان اقوام هیچ جایگاهی ندارند و بلوچ، کرد، عرب و دیگر اقوام آنان را از خود رانده‌اند در خارج از ایران دشمن ملت ایران شده‌اند و شعار آزادی را سر می‌دهند. وای بر شما و آن کسانی که حمایت از شما را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه کرامت زن در جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است، عنوان کرد: امروز دشمنان از خود بیگانه که وابسته به نفس و دشمنان مزدور هستند در خارج از ایران برای ملت ایران صدای خود را بلند می‌کنند، غربی‌ها هم بر تصورات خیال خود دچار اشتباه محاسباتی  و اشتباه بزرگ شدند.

وحیدی گفت: دشمنان در جریان اخیر با همه توان به عرصه‌های فرهنگی، امنیتی و اقتصادی ورود کردند اما ملت ایران توانست طراحی‌های پیچیده را از بین ببرد؛ ملت ایران بر بال ملائکه به جلو می‌رود و یکی پس از دیگری استوانه‌های قدرت خود را در اقصی نقاط دنیا تحکیم می‌بخشد.

 رژیم صهیونیستی درگیر یک فروپاشی درونی است

وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی امروز خواب را از رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی درونی است و مقاومت اسلامی در سراسر منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی درحال پیشرفت است و برای دفاع از مظلومان پیشگام شده است، امروز امت اسلامی بر آرمان‌های اسلام پای می‌فشارد و به برکت انقلاب، امت اسلامی در همه جا درحال به جلو بردن حرکت خود است.

وحیدی با بیان اینکه قرن آینده قرن اسلام است، گفت عصر جدیدی با انقلاب اسلامی شروع شد و این عصر جدید حرکت می‌کند تا به قله افتخار برسد، البته هستند عده‌ای که از ملت منزوی، خودباخته و پشیمان شده از انقلاب هستند و از نفس هم افتاده‌اند و فکر می‌کنند که چون خودشان نتوانستند با انقلاب همراهی کنند پس مردم هم خسته شده‌اند درحالی که مردم در سراسر ایران افتخار آفریده و در میدان حضور یافته‌اند.

وزیر کشور گفت: به تصور افرادناتوان از دیدن بلندی‌های دست یافته توسط مردم ایران، انقلاب انحراف پیدا کرده است اما در حقیقت انقلاب بر معیارهای خود پایبند است و همچنان ملت ایران می‌گویند «مرگ بر آمریکا».

 عهد می‌بندیم از از مکتب امام(ره) منحرف نشویم 

وحیدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از روز اول، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خوانده و موضوع محو شدن این رژیم را مطرح کرده است و همچنان این راه را دنبال می‌کند، ما عهد و پیمان می‌بندیم که از مکتب بزرگ امام منحرف نشویم تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.