کد خبر : 4378
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 17:41

آیت الله سبحانی:

دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام چاره اندیشی کند

دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام چاره اندیشی کند
آیت الله سبحانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: برخی از طرح های نیمه تمام موجب آزار و اذیت مردم شده که باید دولت برای تکمیل هرچه سریعتر این طرح ها اقدامات جدی را انجام دهد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور، منوریل قم را یکی از طرح های نیمه تمام و نیازمند توجه دولت دانست و گفت: حالا که این طرح در سالهای گذشته انجام و بخشی از آن پیش برده شده بهتر است برای استفاده مردم تکمیل شود.

این مرجع معظم تقلید همچنین با اشاره به تغییر رفتار برخی از کشورها گفت: دولت باید همانطور که با حمایت از فلسطین، یمن، عراق و … اعتماد مسلمانان را بدست آورده و علاقمندان به اسلام در سراسر جهان را خوشحال کردند، در مواجهه با کشورهایی که گرایش به رژیم صهیونیستی پیدا کرده اند با تدبیر مانع برخی از رفتارها و اظهارات شود.

در ابتدای این دیدار غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور، در گزارشی توسعه اقتصادی، توجه به معیشت و سفره مردم و تکمیل طرح های نیمه تمام در سراسر کشور را اولویت برنامه های دولت اعلام کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.