کد خبر : 6028
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 16:39

سردار میرحیدری:

پلیس بدون هیچ مماشاتی با هنجارشکنان برخورد می‌کند

پلیس بدون هیچ مماشاتی با هنجارشکنان برخورد می‌کند
فرمانده انتظامی استان قم به اجرای طرح‌های متعدد برای پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی برخی افراد سودجو اشاره کرد و گفت: در این طرح‌ها بدون هیچ مماشاتی به متخلفین بر اساس ضوابط و قانون برخورد می شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرتیپ دوم پاسدارمحمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم شامگاه یکشنبه ۱۱ تیرماه در دیدار با مدیرحوزه‌های علمیه با ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه اظهارکرد: بحث امنیت اجتماعی و موضوع حجاب و عفاف از مسائل مهم و اولویت دار فراجا در استان قم است، لذا با هنجارشکنان بر اساس قانون و ضوابط به شدت برخورد می کنیم.

وی افزود: ترویج و تبلیغ مسائل فرهنگی یکی از نکات مهمی است که می تواند بیش از پیش به کاهش و پیشگیری از وقوع جرم در استان کمک کند و در این عرصه خواستار تعامل بیش از پیش حوزه علمیه با نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: برگزاری نشست‌های هفتگی با مردم و گفت وگوی چهره به چهره با آنان اثر بسیار سازنده ای در کاهش وقوع جرم دارد که بحمدالله این توفیق حاصل شده است که علاوه بر نشست هایی که در فرماندهی انتظامی استان با مردم برگزار می‌کنیم، هر هفته شاهد حضور یکی از مسئولان معاونت‌های فراجا به همراه رؤسای کلانتری‌ها در مساجد باشیم تا مردم از نزدیک نکته نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خود را ارائه کنند، چه بسا شاید به دلیل حجم زیاد مأموریت های شهری، شاید شهروندی در یک کلانتری مورد بی مهری قرار گرفته باشد و ما این موضوع را با دلجویی از آن شهروند مورد بررسی قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان به طرح های متعددی پیشگیرانه و مقابله با هنجارشکنی برخی افراد سودجو اشاره کرد و گفت: در این طرح ها بدون هیچ مماشاتی به متخلفین بر اساس ضوابط و قانون برخورد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.