کد خبر : 12122
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 19:46

تشییع ۸ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم

تشییع ۸ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم
همزمان با سراسر کشور مراسم تشییع ۸ شهید گمنام دفاع مقدس ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از حرم حضرت معصومه (س) آغاز و تا میدان جانبازان ادامه دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد؛ گفت: مراسم میزبانی و تشییع شهدای گمنام ۲۶ آذر روز یکشنبه ساعت ۸ از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز و تا میدان جانبازان ادامه دارد و پس از پایان مراسم تشییع، شهدا به مکان‌های مورد نظر شده برای تدفین اعزام خواهند شد.

وی گفت: شهدا در مناطق شهری شامل دانشگاه‌ها بوستان‌های قم و شهرک شکوهیه و باغ موزه دفاع مقدس قم است که تا ۷ روز پس از مراسم تشییع این شهدا در مکان‌های تعیین شده به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام لقمان پور افزود: هشت شهید در سال‌های دفاع مقدس در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۵، عاشورای ۲ و شمال غرب برای وطن جانفشانی کردند و محدوده سنی این شهدا بین ۱۶ تا ۲۲ سال است.

در ادامه این جلسه معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: اطلاع رسانی دقیق و همکاری با دستگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی باید در مسیر‌های تشییع و مکان‌های تدفین به بهترین شکل ممکن انجام شود تا حضور پرشور بازهم تکرار شود.

این ۸ شهید دفاع مقدس در عملیات تفحص امسال شناسایی شدند و از ۱۵ آذر ماه در معراج الشهدای قم واقع در باغ موزه دفاع مقدس میزبان مردم شریف قم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.