کد خبر : 1128
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 10:45

کارشناس سیاسی:

خروش مردم در ۹دی، رفراندوم بزرگ ملی در دفاع از نظام و رهبری بود

خروش مردم در ۹دی، رفراندوم بزرگ ملی در دفاع از نظام و رهبری بود
کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه فتنه ها در جهت تضعیف توان دولت و نظام است، گفت:دریای خروشان مردم با بصیرت در ۹دی، رفراندوم بزرگ ملی در دفاع از نظام و رهبری بود که زخم‌های چرکین این فتنه را التیام بخشید و نشان داد صف مردم از صف آشوب‌طلبان جداست و مردم خود حافظان اصلی انقلاب خویش‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ملک زاده با اشاره به فتنه ۸۸، اظهار داشت: بحران سال ۸۸ را همچون سایر فتنه‌های سالهای اخیر می‌توان تلاش هماهنگ دشمنان بیرونی و فریب خوردگان داخلی در جهت تضعیف توان دولت و نظام برای تحقق برنامه های اداره کشور دانست.

وی با بیان اینکه آگاهی از پیشینه و عمق فتنه ۸۸، اهمیت حماسه ۹ دی را دوچندان می سازد گفت: حدود چهار سال قبل از زمان برگزاری انتخابات ۱۳۸۸، سناتور مک کین کاندیدای جمهوری خواهان در سال ۱۳۸۴ وعده داد: در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: وعده سناتور مک کین با اسم رمز تقلب در خرداد سال ۱۳۸۸ عملیاتی گردید، پیش از این تاریخ، پنتاگون و سازمان سیا در فاصله سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ برای عملیاتی کردن اهداف خود با تاسیس ۸ دفتر ویژه در دبی، بکرام، بیشکک، باکو، سلیمانیه، آمستردام، لندن و واشنگتن اقدام به ارتباط گیری با سرشاخه‌های جریان آشوب‌طلب در تهران کردند.

وی اضافه کرد:علاوه بر این دفاتر ویژه، دست کم ۱۷ سفارتخانه غربی به جمع آوری اطلاعات حساس مشغول بودند، همچنین حداقل ۷۰۰ اتاق فکر و برنامه ریزی در آمریکا به طور خاص روی مسائل ایران مطالعه کرده و راهکارهایی را جهت مواجهه با ایران و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی برای دستگاه‌های تصمیم‌ساز ارائه می‌کنند.

حجت الاسلام ملک زاده عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های دشمن به همینجا ختم نمی‌شود، بلکه آمریکایی‌ها در عین حال در اوج فتنه ۸۸ دفتری را در کاخ سفید با عنوان دفتر هماهنگی امور ایران تحت ریاست معاون اول وقت اوباما و رئیس جمهور کنونی آمریکا جوبایدن در کاخ سفید بوجود آوردند.

وی ادامه داد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران، جلسه‌ای در واشنگتن با حضور عناصر ضدایرانی دولت آمریکا به همراه چندتن از عناصر منافقین و معاندین نظام جمهوری اسلامی برگزار شد. در این جلسه روی موضوع تقلب در انتخابات ۱۳۸۸ و ضرورت تشکیل کمیته‌ای با عنوان «صیانت از آراء» از سوی اصلاح طلبان تاکید شد.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: سه ماه بعد کمیته مشترک صیانت از آراء از سوی جریان اصلاح طلب، با محوریت احزاب کارگزاران، مجمع روحانیون، مشارکت و مجاهدین انقلاب، رسما اعلام موجودیت می‌کند و در اعلامیه‌های متعدد، صلاحیت دولت و شورای نگهبان را برای برگزاری انتخابات زیر سوال برده و خواستار تشکیل هیئت مستقل برگزاری انتخابات و خلع ید از شورای نگهبان و وزارت کشور شدند!

وی تصریح کرد: همزمان با این تحولات، بی بی سی فارسی برنامه‌های خود را از ۶ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش می‌دهد و همزبان با سایر رسانه‌های فارسی زبان از پیروزی قطعی میرحسین موسوی و یا تقلب خبر می‌دهد!و این چنین با اسم رمز تقلب -که از سالها قبل روی آن برنامه‌ریزی و مطالعه شده بود- آشوب‌های خیابانی به راه افتاد.  گرچه در این فتنه برخی خواص با بازی در زمین دشمن در آزمون بصیرت مردود شدند اما بصیرت انقلابی مردم در ۹دی ۱۳۸۸ این فتنه را خاموش کرد.

حجت الاسلام ملک زاده خاطرنشان کرد: دریای خروشان مردم با بصیرت در ۹دی، رفراندوم بزرگ ملی در دفاع از نظام و رهبری بود که زخم‌های چرکین این فتنه را التیام بخشید و نشان داد صف مردم از صف آشوب‌طلبان جداست و مردم خود حافظان اصلی انقلاب خویش‌اند. با توجه به تکرار حوادث تاریخی، پاسداشت روز حماسی ۹ دی می تواند تجربه ای مناسب در اختیار ملت بزرگ ایران در شناخت دشمنان خویش و نحوه مواجهه با آنها قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.