کد خبر : 1995
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 20:19

جانشین فرمانده سپاه استان قم:

برای رسیدن به تمدن اسلامی ابزار هنر لازم است

برای رسیدن به تمدن اسلامی ابزار هنر لازم است
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه اگر محتوا به هنر آراسته شود مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند گفت: برای رسیدن به این تمدن اسلامی ابزار هنر لازم است، تصویرسازی مناسب و هنرمندانه از تمدن برای نسل جوان برای آنها امیدوارکننده خواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

سردار کبیری پور پیش از ظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به اهمیت رسانه، اظهار داشت: شرایط امروز جامعه ما به‌خوبی گویای نیازمندی به هنر و رسانه است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم در خصوص رسانه بارهاوبارها در سخنرانی‌ها خود تأکیدات فراوانی داشته است که این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه در همه زمینه‌ها تولیدات خوبی داریم، گفت: محتوا زیاد و تولیدات بسیار متنوع است، محتوای خوب و ناب و دسته اول بسیاری داریم؛ اما آرایه‌ها باید تقویت شود.
وی اضافه کرد: اگر امروز این محتوا به هنر آراسته شود و با ابزارهای امروز ارائه شود حتماً مخاطب بیشتری خواهد داشت و مخاطبان بیشتری این محتواها را خواهند دید.
سردار کبیری پور با اشاره به اینکه هنر پیشران تمدن‌سازی است، گفت: برای رسیدن به این تمدن اسلامی ابزار هنر لازم است. تصویرسازی مناسب و هنرمندانه از تمدن برای نسل جوان برای آنها امیدوارکننده خواهد بود.
وی افزود: اصحاب رسانه باید نسل انقلابی که به این ابزار مسلط است را تربیت کنند.

دریافت بیش از ۵۰۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره
همچنین در ابتدای این مراسم علی شعبانی دبیر جشنواره ابوذر با ارائه آماری از جشنواره هشتم، گفت: در هشتمین جشنواره ابوذر استان قم ۵۷۹ اثر به دبیرخانه رسید که ۵۰۰ اثر مرتبط و منطبق با موضوعات اعلام شده بود.
وی ادامه داد: این آثار سه مرحله داوری شد که در نهایت ۱۷۸ اثر برای داوری نهایی انتخاب شد و از بین این آثار ۳۱ اثر به‌عنوان آثار برتر و قابل‌تقدیر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.