کد خبر : 12029
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 9:50

قمی‌ها این هفته منتظر بارش باران باشند

قمی‌ها این هفته منتظر بارش باران باشند
کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه برای روز چهارشنبه هفته جاری بارش باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: ارتفاعات غرب و جنوب استان یعنی بخش خلجستان و کهک، بارش بهتری خواهند داشت و احتمال بارش محدود برف در نیمه شب نیز، برای مناطق مرتفع استان دور از انتظار نیست.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سعید اسماعیلی  به پیش‌بینی وضعیت جوی استان قم در هفته پیش رو پرداخت و افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی، امروز شنبه آسمان قم قسمتی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و از اوایل شب، کاهش ابر رخ خواهد داد.

وی برای روز یکشنبه آسمان قم را صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: در ارتفاعات در اواخر وقت، بارش پراکنده‌ی باران نیز دور از انتظار نیست.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص وضعیت آسمان قم در میانه هفته، اظهار کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در روز دوشنبه در برخی ساعات، وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود.

اسماعیلی آسمان روز چهارشنبه را نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و با بیان اینکه از اواخر وقت روز چهارشنبه در سطح استان، بارش باران در مناطقی از استان رخ خواهد داد، گفت: در این روز، ارتفاعات غرب و جنوب استان یعنی بخش خلجستان و کهک، بارش بهتری خواهند داشت و احتمال بارش محدود برف در نیمه شب نیز در مناطق مرتفع دور از انتظار نیست.

وی با پیش بینی آسمانی بارانی برای پایان هفته، خاطر نشان کرد: وضعیت روز چهارشنبه، تا پنج‌شنبه ظهر ادامه خواهد داشت و سپس بارش خاتمه خواهد یافته و در ادامه روز، آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم با اعلام اینکه جمعه‌ آتی آسمانی صاف را در سطح استان خواهیم داشت، افزود: از اواخر وقت روز پنج‌شنبه، کاهش ابر رخ داده و روز جمعه، آسمان صاف و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.