کد خبر : 7620
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 23:28

گلایه عضو شورای شهر قم از بی‌توجهی مسئولان نسبت به بوستان و کوه خضر نبی(ع)

گلایه عضو شورای شهر قم از بی‌توجهی مسئولان نسبت به بوستان و کوه خضر نبی(ع)
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم از بی‌توجه مسئولان نسبت به ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) گلایه کرد و گفت: باوجود دعوت ویژه شورا، افراد متولی در این حوزه در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور پیدا نکرده‌اند درحالی‌که ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) مطالبه مردم انقلابی قم است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مصطفی ملایی   با اشاره به اهمیت ساماندهی بوستان‌های سطح شهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورا و کمیسیون فرهنگی ساماندهی بوستان‌ها با توجه به فرهنگ و هویت دینی و انقلابی شهر است.

وی شرایط بوستان خضر را موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) با توجه به وجود یادمان شهدای عظیم الشان گمنام باید در اولویت قرار گیرد و با توجه به دغدغه مردم انقلابی و مومن قم  و نیز تاکید نهادهای امنیتی، برای کمیسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم از عدم توجه مسئولان مربوط به اهمیت ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) گلایه کرد و گفت: باوجود دعوت ویژه شورا، افراد متولی در این حوزه در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا نکرده‌اند.

وی ادامه داد: باید توجه به تقویت هویت دینی و انقلابی شهر در اولویت مسئولان شهر قرار گیرد که متأسفانه ما شاهد این بی‌توجهی به این موضوع در شهر قم که مادر انقلاب نامیده شده، هستیم.

ملایی تأکید کرد: توجه کمیسیون فرهنگی به مسائل فرهنگی بوستان و کوه خضر نبی(ع) یکی از مطالبات مهم مردم انقلابی بوده و توجه به مطالبه جدی شهروندان برای ساماندهی این بوستان در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.