کد خبر : 8547
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 15:49

رویداد ملی هجرت در راستای شعار سال برگزار می‌شود

رویداد ملی هجرت در راستای شعار سال برگزار می‌شود
معاون اداری و مالی دانشگاه قم گفت: با توجه به شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است دانشگاه قم نیز در این عرصه اتفاقاتی از جمله برگزاری سومین رویداد ملی هجرت را رقم زده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمد شربتی، اقتصاد دان  در نشست خبری سومین رویداد ملی هجرت عنوان کرد: دانشگاه یکی از عرصه‌هایی است که در سال مهار تورم و رشد تولید در خصوص این پدیده فعالیت می‌کند بنابر این دو رویداد ملی هجرت که برگزار شد در این زمینه بسیار مفید بود و امید است که سومین رویداد ملی هجرت نیز مفید واقع شود و حضور زنان را به صورت فعال در عرصه اقتصادی در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث سال اخیر و شعار زن زندگی آزادی با برگزاری این رویداد جایگاه درست زن در اقتصاد به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه قم افزود: در پی اقدامات انجام شده در سال جاری نیز دانشگاه قم در محور اقتصادی اقدامات بسیاری از جمله مسئله بورسیه صنعتی انجام شد.

وی بیان کرد: در سومین رویداد ملی هجرت تلاش بر این بوده که با توجه به مشکلات بانوان فضایی با امکانات کامل فراهم شود از جمله مهدکودک برای نگهداری از کودکان تا بانوان بتوانند هرچه راحت‌تر در این رویداد شرکت نمایند.

شربتی در پایان تصریح کرد: امید است یا توجه به امکانات رفاهی و خدماتی که برای راحتی عزیزان ایجاد شده است شرکت کنندگان بهترین استفاده و بهره را از این رویداد ملی داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.