کد خبر : 14125
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403 - 17:23

نظارت مستمر کارشناسان بهداشت قم بر عرضه مواد غذایی

نظارت مستمر کارشناسان بهداشت قم بر عرضه مواد غذایی
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تشدید نظارت بر اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی هم‌زمان با ماه رمضان و نوروز، گفت: از ۱۵ اسفند، ۴ هزار و ۷۹ بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط و کار قم صورت‌گرفته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ دکتر مجید اصغری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی توسط متصدیان مراکز و اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه، ۴ هزار و ۷۹ بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی قم ثبت شده است.

 وی افزود: ۲ هزار و ۲۷ مورد این بازدیدها مربوط به مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، ۴۵۱ مورد به اماکن عمومی، ۲۰۶ مورد آن اماکن بین‌راهی و ۱۸۵ بازدید نیز مربوط به سامانه‌های آبرسانی سطح شهر و روستا بوده است.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: باتوجه‌به ضرورت انجام بازدیدهای مشترک در معیت سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از جمله صمت، گردشگری، تعزیرات و ستاد اقامه نماز، تعداد ۱۴۳ مورد بازدید نیز از مراکز اقامتی، مجتمع‌های بین‌راهی و واحدهای صنفی صورت‌گرفته است.

 وی از تمامی هم‌وطنان گرامی خواست در صورت مشاهده موارد تخلف یا مشکل بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.