کد خبر : 13153
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 9:26

هزینه تمام شده جابه‌جایی مسافر با اتوبوس در قم چقدر است؟

هزینه تمام شده جابه‌جایی مسافر با اتوبوس در قم چقدر است؟
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه قیمت تمام‌شده جابه‌جایی هر مسافر در سفرهای شهری توسط ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی هفت هزار و دویست تومان است، گفت: این هزینه با استهلاک اتوبوس به حدود نه هزار و هفتصد تومان می‌رسد، درعین‌حال هزینه دریافتی از هر شهروند در سفرهای درون‌شهری با اتوبوس دو هزار و صد تومان است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  به نقل از شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح شهر، اظهار داشت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال‌های گذشته اقدامات مهمی در راستای کسب رضایت شهروندان و افزایش ناوگان با خرید اتوبوس‌های جدید، راه‌اندازی سیستم بأس واش، کاهش سرفاصله‌های اتوبوس‌ها، تغییرات در پرداختی به رانندگان بر مبنای رضایتمندی شهروندان و عملکردی، راه‌اندازی سیستم ناوبری ناوگان یا AVL و…. انجام داده است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تمام‌شده جابه‌جایی هر مسافر در سفرهای شهری توسط ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی هفت هزار و دویست تومان است، ابراز کرد: این هزینه با استهلاک اتوبوس به حدود نه هزار و هفتصد تومان می‌رسد.

 مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: باتوجه‌به این هزینه‌ها، دریافتی از هر شهروند در سفرهای درون‌شهری با اتوبوس دو هزار و صد تومان است.

 به گفته نیک، در این شرایط مابه‌التفاوت این مبالغ توسط مدیریت شهری برای حمل‌ونقل عمومی با اتوبوس یارانه پرداخت می‌شود که یارانه‌ای برابر با ۷۸ درصدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.