کد خبر : 13460
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 12:58

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

انقلاب بزرگ‌ترین ضربه را بر هیمنه استکبار وارد کرده است/ امروز ایران اسلامی به برکت حضور مردم قدرتمند است

انقلاب بزرگ‌ترین ضربه را بر هیمنه استکبار وارد کرده است/ امروز ایران اسلامی به برکت حضور مردم قدرتمند است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز جواب هر تهدیدی را می‌دهیم، گفت: انقلاب بزرگ‌ترین ضربه را بر هیمنه استکبار وارد کرده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی، اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت حرکت کرده و می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین ضربه را بر هیمنه استکبار وارد کرده است و آمریکا در بیش از چهار دهه گذشته تمام تلاش را به کار گرفته تا بلکه بتواند دوباره به این کشور بازگردد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: ما در تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس مشکل داشتیم و توان تولید تجهیزات نداشتیم چرا که وابسته به بیگانگان بودیم، اما امروز در همه تجهیزات نظامی خودکفا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سامانه پدافند هوایی روزی یک سامانه داشتیم با برد ۴۵ کیلومتر، اما امروز ده‌ها سامانه داریم که حداقل ۱۰۰ کیلومتر برد دارد و اکنون تا ۳۳۰ کیلومتر برد را می‌توانیم ساقط کنیم که موجب تعجب همه دشمنان شده است.

امیر سیاری با اشاره به اینکه تمام تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم، ابراز داشت: امروز همه آنهایی که روزی به ایران تجهیزات نظامی نمی‌دادند در تلاش هستند تا ایران نتواند تجهیزات نظامی صادر کند.

وی افزود: امروز هیچ حرکتی در غرب آسیا بدون نظر جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتد و توان ایران اسلامی باعث شده است هیچ کشوری در ذهن خود خیال خام نپروراند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه به برکت حضور مردم، امروز ایران اسلامی قدرتمند است و حرفی برای گفتن دارد گفت: ما از هیچ دشمنی هراس نداریم و جواب هر تهدیدی را می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم به منافع ما کسی تعدی کند.

وی ادامه داد: با حضور مردم در صحنه، دشمن با همه ترفندهایش به هیچ نتیجه‌ای دست نیافت و این دشمنان می‌دانند که با حضور مردم به هیچ کجا نمی‌رسند.

امیر سیاری در ادامه با اشاره به انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: اکنون دشمن، خواهان مشارکت پایین در انتخابات است؛ ولی باید در انتخابات هم با شور و شکوه شرکت کنیم و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنیم تا توان بازدارندگی و قدرت کشور در مقابل دشمنان افزایش یابد.

وی افزود: با حضور در پای صندوق‌های رأی، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در خاتمه بیان کرد: همان‌گونه که در این راهپیمایی حضور پرشور داشتیم در انتخابات هم شرکت کنیم و آن چه امروز باید مدنظر قرار گیرد همدلی، هماهنگی، اتحاد، انسجام و بصیرت، مقاومت و پیرو ولایت بودن است تا آرمان‌های انقلاب اسلامی به طور کامل تحقق یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.