کد خبر : 8201
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 8:13

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

تازه ترین جزئیات درباره صدور احکام معترضان رتبه‌بندی معلمان

تازه ترین جزئیات درباره صدور احکام معترضان رتبه‌بندی معلمان
وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده است به‌زودی و به‌تدریج صادر می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رضامراد صحرایی در کارگروه‌های سی‌وهفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شاهچراغ گفت: باید اولین سازمانی که از آن جوان که با دست خالی یک تروریست را گرفته است، تقدیر کند آموزش و پرورش باشد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور باید مدارس تحول‌آفرین را شناسایی کنند.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه مدارس تحولی خاص مدارس دولتی است، تصریح کرد: غیر از مدارس دولتی بقیه مدارس هم باید در مسیر تحول قرار بگیرند. مدارس تحول که شناسایی شدند باید به صورت شبکه در سراسر کشوربرای یک هدف و آن هم «یادگیری از یکدیگر» به هم وصل شوند.

وی بر معرفی فعالیت‌های سرآمد، کارها و معلمان نمونه تاکید کرد و گفت: باید سامانه‌ای باشد که این‌ فعالیت ها و افراد معرفی شوند و بقیه هم به آن مراجعه کنند.

آموزش مستمر هم از دیگر موضوعاتی بود که وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران سراسر کشور نسبت به آن تاکید کرد و گفت: هر کار بزرگی که بخواهیم انجام دهیم باید به آموزش آن توجه کنیم و آموزش را سرلوحه کار قرار دهیم. دوره‌های آموزشی باید به صورت دقیق معرفی شوند. ما تحول صفر یا صدی نداریم بلکه تحول امری تدریجی است.

وی به رتبه‌بندی معلمان هم اشاره و اظهارکرد: اعتراضات رتبه‌بندی بررسی‌ شده است و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی در پایان به موضوع آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان هم اشاره کرد و گفت: باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیئت وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی را بنویسند و همه باید به آن‌ها کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.