کد خبر : 11737
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 7:46

۷ نمایشگاه ایام فاطمیه در قم برپا می‌شود

۷ نمایشگاه ایام فاطمیه در قم برپا می‌شود
  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در ایام فاطمیه امسال ۷ نمایشگاه مذهبی در مناطق شهری و روستایی استان قم برپا و بخش‌هایی از زندگی اهل‌بیت (س) به نمایش گذاشته می‌شود.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان زاده با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها، شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به‌عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل‌بیت (ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه امسال اعلام کرد.

 وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه‌های مردمی در ایام فاطمیه را برگزاری نمایشگاه مذهبی ذکر کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده، ۷ نمایشگاه مذهبی در شهر قم، شهر جعفریه، پردیسان و روستای صرم برگزار می‌شود.

 شعبان زاده ادامه داد: هیأت محبین حضرت زینب (س) نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم را از ۱۹ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در ۷۵ متری عمار یاسر ابتدای بلوار تعاون برگزار می‌کند. سوگواره حدیث غربت از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در میدان معلم برپا می‌شود.

 وی گفت: همچنین نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه در مجتمع فرهنگی نور و یکی دیگر از نمایشگاه‌های مذهبی با همین عنوان از ۱۸ تا ۲۶ آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در بلوار حضرت معصومه (س) نبش ۲۰ متری فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در پردیسان نیز نمایشگاه کوچه‌های مادری از ۱۴ تا ۲۶ آذر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ جنب مصلی پردیسان اجرا می‌شود.

 به گفته وی، نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در جوار مزار شهدا گمنام در شهر جعفریه از ۲۲ تا ۲۶ آذر و نمایشگاه شهدای فاطمی در روستای صرم شهرستان کهک از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.