کد خبر : 12325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 9:26

باند سارقان مغازه در قم منهدم شد

باند سارقان مغازه در قم منهدم شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان بومی مغازه در استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس قم، سرهنگ جعفر عباسعلی پور در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان به‌خصوص قشر بازاری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان بومی استان قم هستند و مغازه‌هایی که در مکان‌های خلوت و کم تردد بودند را برای انجام اعمال مجرمانه خود شناسایی و اقدام به سرقت اموال داخل مغازه می‌کردند که دراین‌خصوص شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی به‌صورت ویژه آغاز شد.

 وی اضافه کرد: در تحقیقات گسترده کارآگاهان مشخص شد سارقان در قالب یک اکیپ چهارنفره با یک دستگاه خودرو پژو و همچنین با ۲ دستگاه خودروی پراید و زانتیا ضمن شناسایی سوژه‌های خود، در محل‌های سرقت حضور یافته و اقدام به سرقت اموال مغازه‌ها می‌کردند و در ادامه اموال سرقتی را به مغازه‌دارهای سطح شهر به فروش می‌رساندند.

 عباسعلی پور ادامه داد: در نهایت کارآگاهان با انجام یک‌سری اقدام‌های فنی و پلیسی موفق شدند چهار نفر از هویت سارقان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.