کد خبر : 6656
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 9:38

فرمانده انتظامی قم:‌

۲۱۶ معتاد متجاهر در قم جمع آوری شد

۲۱۶ معتاد متجاهر در قم جمع آوری شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهار قاچاقچی عمده، ۳۴ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۲۱۶ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار”محمدرضا میرحیدری”در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در محورهای مواصلاتی، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در مناطق جرم خیز و بوستان های ” الغدیر، علوی و نبوت” در دستور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: این طرح از ۱۲ لغایت ۱۹ تیر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته اجرا و با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی در نقاط آلوده به مصرف و توزیع مواد مخدر استان به خصوص بوستان های ذکر شده در مجموع مقدار ۴۷۷کیلو ۶۲۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد : همچنین در طول اجرای این طرح، تعداد چهار نفر قاچاقچی عمده ، ۳۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۱۶ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شد.

توقیف ۶ خودرو شوتی در قم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی قم نیز از توقیف ۶ دستگاه خودرو قاچاق‌بر سواری حامل کالاهای قاچاق و شناسایی انبار نگهداری سیگار قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ “حسین برزگر” اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پایش جاده ایی ، ۶ دستگاه خودروی قاچاق که همواره و به صورت متداول اقدام به قاچاق کالا از استانهای مرزی به سمت پایتخت با استفاده از راه پاک کن نموده در محور “سلفچگان –ساوه” توقیف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: کالاهای مکشوفه شامل:مواد غذایی و یخچال بوده که با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، یک انبار نگهداری سیگار قاچاق که خودروهای شوتی تخلیه سیگار کرده نیز شناسایی و کالاهای آن توقیف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده و همچنین پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات ارسال شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.