کد خبر : 13441
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 11:46

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امروز مردم ثابت کردند پای نظام ایستاده‌اند

امروز مردم ثابت کردند پای نظام ایستاده‌اند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز مردم با حضور خود اعلام کردند که مقابل تهدیدها و دشمنی‌ها ایستاده‌اند، گفت: امروز مردم ثابت کردند با وجود مشکلات پای نظام ایستاده‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن استان قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این حضور گسترده مردم، اظهار داشت: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتماً در اقتدار و امنیت ملی تأثیرگذار خواهد بود.
وی ادامه داد:   حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم بانشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده‌اند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدید‌ها و دشمنی‌ها ایستاده‌اند و این انقلاب را باقدرت پیش می‌برند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
وی ابراز داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.