کد خبر : 10373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 17:54

عضو خبرگان رهبری:

اسرائیل در حال نشان‌دادن باطن خود است/تمام نقشه‌های اسرائیل را آمریکا تنظیم می‌کند

اسرائیل در حال نشان‌دادن باطن خود است/تمام نقشه‌های اسرائیل را آمریکا تنظیم می‌کند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر کشورهای عربی همه باهم قیام کنند یک روز می‌توانند اسرائیل را نابود کنند، گفت: تمام نقشه‌های اسرائیل را آمریکا تنظیم می‌کند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

 آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به کودک کشی و جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه مخصوصاً حادثه بمباران بیمارستان، اظهار داشت: از اسرائیل و دنیای غرب هیچ انتظاری نیست و همه اینها در یک‌کاسه آب می‌خورند.

وی ادامه داد: تمام نقشه‌های اسرائیل را آمریکا تنظیم می‌کند. در آمریکا لاوی‌های هشت‌گانه است که اینها مشخص می‌کنند چه کسی وارد مجلس شود، چه کسی رئیس‌جمهور شود؛ همه را اینها تعیین می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نسل‌کشی در غزه، گفت: اسرائیل و آمریکا در حال نشان‌دادن باطن خود هستند. اتفاقات چند روز گذشته و مخصوصاً بمباران بیمارستان غزه نشان می‌دهد که اینها چگونه افرادی هستند و به هیچ‌کسی رحم نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: این کشورهای ظالم می‌گویند که دنیا دهکده‌ای است که  این دهکده کدخدا می‌خواهد و ما هم کدخدای این دهکده هستیم و همه باید نوکر ما باشند. هرکسی نوکری کرد در امان است و اگر خلاف آن را انجام داد باید نابود شود. منطق این کشورها این گونه است.

آیت‌الله توکل با اشاره به کشورهای عربی، عنوان کرد: امروز باید غیرت عربی کشورهای عربی به جوش بیایید و همه جمع شوند و به اسرائیل کودک کش حمله کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمام کشورهای عرب‌زبان جمع شوند آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. اگر دنیا عرب باهم به پا خیزند و همه قیام کنند یک‌روزه اسرائیل نابود خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.