کد خبر : 12266
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 9:11

معرفی باشگا‌های برتر مسابقات قهرمانی کاراته استان

معرفی باشگا‌های برتر مسابقات قهرمانی کاراته استان
باشگاه‌های برتر مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریو اینویی‌ها در استان مشخص شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در بخش کومیته رده سنی خردسالان، باشگاه تخت جمشید با ۵ طلا،۵ نقره و ۵ برنز قهرمان شد و تیم‌های شهید ابراهیم هادی و استقلال دوم و سوم شدند.
در کومیته نونهالان، باشگاه خوش فطرت با ۳ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی نخست ایستاد و مبارز و استقلال در رده‌های بعدی ایستادند.
در نوجوانان، باشگاه استقلال با ۵ طلا و ۳ نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و باشگاه ولیعصر و باشگاه تخت جمشید بر سکوی دوم و سومی ایستادند.
در کومیته جوانان هم باشگاه استقلال با ۲ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز قهرمان شد و تیم‌های تخت جمشید و شهید ابراهیم هادی عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رده امید و بزرگسالان، باشگاه تخت جمشید، با ۳ طلا و ۲ نقره قهرمانی را از آن خود کرد؛ باشگاه آوای رزم دوم شد و عنوان سومی هم به تیم‌های استقلال و، ولیعصر رسید.
در بخش کاتا و مجموع رده‌های مختلف سنی، باشگاه اباذر با ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز در جایگاه نخست ایستاد؛ کاتارو‌های باشگاه خورشید با ۱ طلا و ۱ نقره بر سکوی دوم قرار گرفتند و باشگاه‌های راحله و تخت جمشید هر کدام با ۱ طلا سوم شدند.
سومین دوره مسابقات کاراته سبک شیتوریو اینویی ها، قهرمانی استان در بخش آقایان با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در سالن ورزشی راحله و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.