کد خبر : 6064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 8:39

برپایی ۱۰ غرفه ویژه کودک و نوجوان در مسیر حرم تا جمکران

برپایی ۱۰ غرفه ویژه کودک و نوجوان در مسیر حرم تا جمکران
مسئول کارگروه کودک و نوجوان کاروان غدیر تا ظهور از برپایی ۱۰ غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر حرکت کاروان غدیر تا ظهور از حرم مطهر بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ محمد غفاری با اشاره به تشکیل کارگروه کودک و نوجوان ویژه کاروان غدیر تا ظهور اظهار کرد: برای برنامه ریزی مناسبت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، در ابتدای امر موکب‌های مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) مورد بررسی قرار گرفت و موکب هایی که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، ویژه کودک و نوجوان فعالیت دارند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه با این اقدام می‌توانیم مهندسی فرهنگی لازم را در خصوص برنامه‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان در زمان حرکت کاروان داشته باشیم، اظهار کرد: اگر در عید غدیر بتوانیم این حرکت را به خوبی رقم بزنیم در ایام اربعین و همچنین ایام نیمه شعبان نیز می‌توانیم آثار و عملکرد بهتری از این فعالیت فرهنگی داشته باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه ۱۰ موکب در حوزه کودک و نوجوان در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعال خواهند بود، بیان کرد: سعی شده برنامه‌های متنوعی برای اجرا در موکب هایی که به صورت ویژه در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند تدارک شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز با استیج سیار در مسیر حضور خواهد داشت.

غفاری با بیان اینکه از عید قربان با استقرار تماشاخانه سیار کانون در مسجد مقدس جمکران برنامه‌های دهه ولایت خود را آغاز کرده ایم، گفت: در این ایام تلاش کردیم که در همه مراکز مرتبط با کانون جشن‌های دهه امامت و ولایت را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با گروه‌های مردمی هم افزایی داشته ایم تا در نقاط مختلف شهر، بوستان‌ها و… مراسم‌های جشن و شادی عید سعید غدیر برپا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.