کد خبر : 11564
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 17:14

خطیب قم:

طوفان الاقصی سبب ایجاد بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد

طوفان الاقصی سبب ایجاد بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد
امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی گفت : یکی از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی، تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه قم در مصلای قدس این شهر عملیات طوفان‌الاقصی و بسیج جهانی شکل گرفته علیه اسرائیل غاصب را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: هنوز فرصتی نشده تا ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی به صورت کامل، بیان و ارائه شود.

خطیب قم ادامه داد: الان آتش‌بسی صورت گرفته، به عزیزان حماس و نیروهای مجاهد عرض می‌کنیم، مراقب باشید، توطئه‌گران در دوران آتش بس دست به ترور خواهند زد، این‌ها به طور ذاتی با شما و اسلام مخالفند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از دستاوردهای بزرگ نبرد تاریخی طوفان‌الاقصی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به پنجم آذرماه سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ افزود: پدیده مبارک و نورانی بسیج مستضعفان از عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام اُمت است.

وی بیان داشت: بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا، عشق به مردم و محرومان و عاشق خدمت جهادی به شمار می‌آیند.

تولیت حضرت معصومه همچنین خاطرنشان کرد: این‌ موارد نمادهای یک بسیجی در عصر ما است، فرهنگ بسیج، فرهنگی با قابلیت جهانی شدنی می‌باشد.

سعیدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چند ماه آینده مردم ما برای انتخابات‌های مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پای صندوق‌های رای می‌آیند چون دوام همه نهادهای جمهوری اسلامی به اَشکال مختلف به رای مردم بستگی دارد.

وی با ذکر این نکته که حضرت امام به مردم و آرای آنان اعتقاد راسخ داشتند تصریح کرد: حضرت امام وقتی فرمودند میزان رای ملت است، از عمق جان به این مطلب اعتقاد داشتند، حضور مردم در این چهل و چند سال ثابت کرد که چقدر حضورشان موثر است.

امام جمعه همچنین با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمنان با تبلیغات مسموم و امپراتوری رسانه‌ای، ذهن‌ها را مشوش کنند گفت: مسئولان وظیفه دارند با خدمت صادقانه و حکیمانه روح امید، اطمینان و اعتماد را در مردم زنده نگه دارند.

وی با گرامیداشت سیزدهم جمادی‌الاول سال‌روز شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) اظهار کرد: امروز یکی از رسالت‌های مهم همه این است که خانم‌ها و دخترانی که از سیره و روش حضرت فاصله گرفته‌اند و با تبلیغات دشمنان و توطئه برخی از وادادگان به مسیر آن حضرت نرفته‌اند، را هدایت کنند و نگذارند در منجلاب ابتذال غرق شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.