کد خبر : 15458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 18:31

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی قم:

فراخوان دومین جشنواره «روایت جهاد» اعلام شد

فراخوان دومین جشنواره «روایت جهاد» اعلام شد
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره روایت جهاد می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ حسن ضیایی، مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان قم در نشست خبری دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد گفت: علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند آثار خود را از ۲۴ خردادماه تا ۳۱ شهریورماه و پایگاه رسمی جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد ارسال نمایند.
وی گفت: تمام جزئیات و نحوه ارسال آثار و توضیحات لازم در وب‌سایت جشنواره اطلاع‌رسانی شده است و هر نفر هم می‌تواند تا سه اثر به دبیرخانه ارسال نماید.
دبیر حرکت‌های جهادی در خصوص محور‌های این دوره از جشنواره گفت: محور‌ها و موضوعات این دوره از جشنواره شامل پیام ۹ ماده‌ای رهبر انقلاب به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، اردو‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مؤمنانه، زن و خانواده، دستاورد‌های فرهنگی، گفتمان‌سازی و گسترش روحیه جهادی در بین مردم است.
وی ادامه داد: این جشنواره در ۴ قالب ادبی شامل شعر و داستان، هنری شامل عکس، فیلم، کلیپ و موشن‌گرافی پوستر و بخش خبری شامل خبر، گزارش، هوش مصنوعی و در بخش ویژه به نام شهدای خدمت برگزار می‌شود.
ضیایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در قالب ۵ شورا و مجمع جهادی و ۲ قرارگاه جهادی برای کار‌های عملیاتی و حرکت‌های جهادی سازمان‌دهی‌ شده‌اند، گفت: در حال حاضر هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان قم و سایر مناطق کشور درحال‌خدمت رسانی و فعالیت‌های مختلف محرومیت‌زدایی هستند.
وی گفت: این جشنواره در سه سطح قشری، استانی و ملی برگزار خواهد شد و فعالیت‌های جشنواره از ۲۰ خردادماه آغاز شده است و پس از مرحله استانی ۱۵ نفر برتر از استان قم هم به مرحله ملی جشنواره روایت جهاد راه می‌یابند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.