کد خبر : 15251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 21:18

آیت الله اختری:

والده سید حسن نصرالله در تربیت این چهره مجاهد نقش بسیارموثری داشت

والده سید حسن نصرالله در تربیت این چهره مجاهد نقش بسیارموثری داشت
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نقش والدین به خصوص مادر «سید حسن نصرالله» در تربیت این چهره مجاهد را بسیار موثر برشمرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت الله محمد حسن اختری شامگاه چهارشنبه در مراسم ترحیم مادر «سید حسن نصرالله» رهبر حزب الله لبنان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد در سخنانی گفت: جامعه ما بواسطه دشمنان اسلام و این کشور، مورد هجمه‌های مختلف از جمله هجمه‌های فرهنگی قرار دارد.

وی گفت: در عصر حاضر نیز اصالت خانواده در غرب مفهوم خود را از دست‌داده است و دشمنان به دنبال آن هستند تا این کانون را در ایران اسلامی نیز از بین ببرند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین افزود: به همین دلیل این بیداری و بصیرت خانواده‌ها و همه افراد جامعه را می‌طلبد تا از کیان خانواده حراست و پاسداری کنند و ضرورت دارد جامعه اسلامی به حرکات مذبوهانه و تبلیغات سو دشمنان علیه خانواده توجه لازم را داشته باشد.

وی با تسلیت رحلت مادر سید حسن نصرالله گفت: والدین سید حسن نصرالله در یک محله محروم در بیروت زندگی می‌کردند و در همین خانه، فرزندانی به دنیا آوردند و تربیت کردند که یکی از آنان دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان شده که همه دنیا او را می‌شناسند.

آیت الله اختری گفت: مادر و پدر سید حسن نصرالله فرزندانی را تربیت کرده و پرورش دادند که جامعه‌ای را متحول کرده و تکان داده اند.

وی افزود: مادر امام راحل نیز نقش بسیار مهمی در تربیت این شخصیت برجسته داشته است که توانست بزرگترین حرکت و تمدن جهانی را پدید آورد و کاخ ستمگران را به لرزه در آورده و قدرت‌های پوشالی را بر سر جای خود بنشاند.

امروز آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در دنیا ذلیل شدند

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: امروز آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در دنیا ذلیل شدند و بدترین شرایط خود را در حال سپری کردن هستند.

وی افزود: امروز مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف منطقه جهان، شناخته شده و در حال پیشرفت است و این قدرت جبهه مقاومت، از برکات وجود دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان سید حسن نصرالله است.

آیت الله اختری ادامه داد: مقاومت حزب الله پس از اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی گروه اندکی بودند که به محضر امام راحل آمدند و اجازه گرفتند تا بتوانند حزب الله لبنان را ایجاد کنند و برکات این اقدام مؤثر، تاکنون نیز ادامه دارد و به فلسطین نیز رسیده است.

وی بیان کرد: امروز پس از ۷ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی ایستاده است و حماسه آفرینی می‌کند و این جبهه مقاومت اسلامی از حمایت‌های حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی برخوردار است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین عنوان کرد: نقش مادران بسیار مهم است که می‌تواند فرزندی را تربیت کنند که افتخار عالم تشییع و از یاران و فداییان امام زمان (عج) شوند که امام راحل و سید حسن نصرالله از جمله آنان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.