کد خبر : 11462
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 7:46

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

نسل امروز ما بر باورهای دینی خود ایستاده است

نسل امروز ما بر باورهای دینی خود ایستاده است
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نسل امروز ما بر باورهای دینی خود ایستاده است و شهیدان علی وردی و عجمیان این موضوع را به اثبات رساندند که در مسیر خود ثابت‌قدم هستند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

 سردار محمد زهرایی عصر دوشنبه در همایش جهادگران فاطمی ۳ که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد اظهار داشت: جهادگران اولین قدم‌های خود را بر پایه صداقت و شهامت در راستای خدمت‌رسانی به مردم و عمل به خوبی‌ها برداشتند و گام‌های دیگر حرکت در مسیر ولایت و شهادت است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان داشت: در تاریخ مواضع افراد مورد قضاوت قرار گرفته نه عبادت‌های آنان و امروز نیز تاریخ ما را با موضعمان و عملکردی که در جامعه داریم قضاوت می‌کند و این مسائل در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

 وی ابراز داشت: میثم تمار و مالک‌اشتر در آن زمان خاص خود، موضعی گرفتند که در تاریخ ثبت شده و به متاع دنیوی پشت کرده؛ اما از ولی خود حمایت و پشتیبانی کردند.

 سردار زهرایی عنوان داشت: نسل امروز ما بر باورهای دینی خود ایستاده است و شهید آرمان علی وردی این موضوع را به اثبات رساند که در مسیر خود ثابت‌قدم ماند و حاضر نشد در دوراهی، رهایی و توهین به ولایت از آرمان‌های خود دست بردارد که این امر در تاریخ ثبت شده است.

 وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند که نسل جوان ایمان خود را ازدست‌داده است افزود: اتفاقات سال گذشته نشان داد که این موضوع نادرست است و شهیدان عجمیان و علی وردی از جمله نمونه‌ها هستند.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادی مورد پذیرش و مقبول است که بدون منت باشد که این روحیه در جهادگران فاطمی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.