کد خبر : 2705
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 13:37

افزایش ۱۲ درصدی ورود خودرو به قم در ایام نیمه شعبان امسال

افزایش ۱۲ درصدی ورود خودرو به قم در ایام نیمه شعبان امسال
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه امسال(ایام نیمه شعبان)، بیش از ۹۹۶ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو به شهر قم وارد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد افزایش داشته‌ است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حسین زنجیرانی فراهانی عصر شنبه در گفت و گویی افزود: بیشترین میزان تردد ثبت شده، توسط سامانه های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان قم، مربوط به آزادراه تهران- قم، با تعداد ۲۹۱ هزار و ۴۴۶ دستگاه خودرو، درایام نیمه شعبان بوده‌است.

وی کمترین میزان تردد ثبت شده طی ایام نیمه شعبان به را متعلق به محور باغیک – تفرش دانست و اظهار داشت: افزون بر ۱۲هزار و ۸۹۰ دستگاه خودرو طی بازه زمانی یاد شده از این محور به قم وارد شد.

وی به تعداد مسافر جابجا شده توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر طی سفرهای ایام نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: در مجموع بیش از ۱۴هزار و ۵۸۳ نفر مسافر، طی بازه زمانی ۱۳ تا ۱۹ اسفندماه امسال توسط ناوگان عمومی از مبدا قم جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه ایام شعبانیه سال گذشته نزدیک ۲.۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم یادآور شد: طی ایام نیمه شعبان، ۶۰ نفر عوامل راهدار، ضمن استقرار در محورهای جاده ای استان و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، نسبت به تامین ایمنی و تسهیل ترافیک راه ها، در کنار دیگر خادمان عرصه راه به انجام وظیفه پرداختند.

زنجیرانی فراهانی به نظارت مستمر و شبانه روزی همکاران حوزه معاونت حمل ونقل اداره کل متبوع اشاره کرد و گفت: بازرسی های محسوس و نامحسوس از مراکز ارائه خدمات سفر، هماهنگی جهت تامین ناوگان عمومی جابجایی زائران و غیره از جمله فعالیت‌های آنها طی این ایام بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.