کد خبر : 6748
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 17:27

دستگیری ۳۴ سارق به همت بسیج و سپاه در قم

دستگیری ۳۴ سارق به همت بسیج و سپاه در قم
معاون عملیات سپاه استان قم گفت: طی سال گذشته نیروهای بسیج با همکاری نیروی انتظامی ۱۳۸ کیلوگرم تریاک، ۱۵ قبضه سلاح و هزار و 500 مورد انواع مهمات را کشف و ۳۴ سارق را دستگیر کردند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نشست مشترک فرماندهان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با فرماندهی نیروی انتظامی استان قم به میزبانی فراجای قم در سالن ثامن‌الحجج سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهر مقدس قم برگزار شد.

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این جلسه با اشاره به اقدامات اثرگذار قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نسبت به تداوم و تقویت مشارکت و همدلی بین بسیج و نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار و افزایش رضایتمندی عمومی و احساس امنیت تأکید کرد.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم نیز با اشاره به اهمیت همراهی و مشارکت بین نیروی انتظامی و بسیج و سپاه در حفظ و ارتقای امنیت پایدار، گفت: بستر و فضای بسیار مطلوبی بین ارکان نظامی و انتظامی استان قم وجود دارد.

جعفر فائزی مهر معاون عملیات سپاه استان قم در این نشست با اشاره به اهداف گشت رضویون و تیم‌های ویژه ضابطین عنوان کرد: ارتقای سطح امنیت جامعه، کمک به فراجا در تامین امنیت و مقابله با جرایم مشهود از اهداف مهم ماموریت‌های ضابطین و رضویون است.

فائزی مهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیروهای بسیج استان در اقداماتی مشترک با کلانتری‌ها ۱۳۸ کیلوگرم تریاک، ۱۰ هزار لیتر انواع مشروبات الکی، ۱۵ قبضه سلاح گرم و هزار و ۵۰۰ عدد انواع مهمات را کشف و ۳۴ سارق را نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل میان بسیج و فراجا در مقابله با جرایم مشهود و مسائل امنیتی، گفت: رمز موفقیت ما همدلی، همکاری وهماهنگی بین عوامل فراجا، بسیج و سپاه استان قم است.

معاون عملیات سپاه استان قم عنوان کرد: با همراهی و همکاری بیشتر کلانتری‌ها با پایگاه‌های بسیج شاهد کاهش انواع جرایم مشهود در استان قم خواهیم بود.

در حال حاضر در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی ضابطین بسیج دوشادوش و در پشتیبانی از عوامل انتظامی و در راستای ابلاغیات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با هنجارشکنان در سطح بوستان‌های قم و در معابر عمومی برخورد قاطع خواهند کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.