کد خبر : 5595
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 14:29

آیت الله مکارم شیرازی بر ارتقای برنامه‌های حوزه‌های علمیه تاکید کرد

آیت الله مکارم شیرازی بر ارتقای برنامه‌های حوزه‌های علمیه تاکید کرد
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر استمرار و ارتقای برنامه‌ها و تبیین دستاورهای حوزه‌های علمیه تاکید کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ وی در دیدار آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه اظهار داشت: اهمیت شکوفاسازی و حفظ استعدادهای برتر حوزه های علمیه باید مورد توجه باشد.

وی بااشاره به گزارش سفر مدیر حوزه‌های علمیه به عراق و دیدار با علما و مراجع تقلید حوزه نجف‌، با ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت‌های انجام شده، برای توفیقات بیشتر حوزه‌های علمیه قم و نجف و عزت و سلامت مراجع تقلید و علمای اسلام دعا نمود.

ضرورت حمایت، تقویت در عین ارزیابی و ارتقای دروس خارج، استمرار و ارتقای برنامه های حوزه، توجه ویژه به معیشت طلاب، اهمیت شکوفاسازی و حفظ استعدادهای برتر حوزه‌ای در ضمن لزوم برآورده سازی نیازهای جامعه مرتبط با رسالت حوزه های علمیه، از توصیه‌های آیت الله مکارم شیرازی بود.

وی همچنین با تشکر از پیگیری‌های مدیر حوزه‌های علمیه، توجه به تاریخ کهن و دستاوردهای هزار ساله حوزه‌های علمیه در همایش یکصد سالگی باز تأسیس حوزه علمیه قم را مورد تأکید قرار داد.

آیت الله اعرافی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و اقدامات تحولی مرکز مدیریت از جمله طرح حمایت هدفمند از طلاب، فقه معاصر، کارویژه‌های طلبگی، هوشمندسازی خدمات، همایش یکصد سالگی بازتأسیس حوزه علمیه قم و..‌. را ارائە داد و در پایان خلاصه‌ای از نتایج و دستاوردهای حاصله سفر به عراق و دیدار با علما و مراجع تقلید حوزه نجف را بیان نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.