کد خبر : 8082
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 17:54

حضور ۵۰۰ ورزشکار برای مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در قم

حضور ۵۰۰ ورزشکار برای مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در قم
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از اعلام آمادگی و حضور نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار خانم و آقا برای مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مجید تلخابی روز سه شنبه در نشست خبری ابراز داشت: این‌ مسابقات اولین دوره تک لیفت قهرمانی کشور است و با توجه به‌ این‌ که‌ استان قم به عنوان یکی از پایگاه های ورزش های قدرتی مشهور است درخواست میزبانی مسابقات را داشتیم.

وی بیان کرد: با وجودی که استان های اصفهان، آذربایجان غربی و لرستان تقاضای برگزاری رقابت ها را داشتند درخواست میزبانی قم مورد قبول هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی قرار گرفت.

وی افزود: مسابقات تک لیفت در رده بانوان فردا ۲۵ مردادماه از ساعت هفت صبح با وزن کشی آغاز می شود و تا چهارشنبه شب مسابقات به اتمام می رسد و پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز مسابقات مردان برگزار خواهد شد.

تلخابی گفت: در سابقه برگزاری مسابقات قدرتی در ایران در رده خانم ها مسابقات معمولا با ۱۰۰ ورزشکار برگزار شده است اما با برنامه ریزی انجام شده، ۲۵۰ خانم در مسابقات قم در وزن های منفی ۶۰، منفی ۷۰، منفی ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم در رده های سنی جوانان زیر ۲۳ سال، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت می کنند و نفرات برتر به عضویت تیم‌ملی در می آیند.

وی ابراز داشت: در بخش آقایان نیز حدود ۲۵۰ ورزشکار در وزن های منفی ۷۰ ، منفی۹۵ ، منفی ۱۱۰، منفی ۱۲۵ و مثبت ۱۲۵ در رده های سنی زیر ۲۳ سال، رده آزاد و پیشکسوتان با هم رقابت می کنند.

وی مکان برگزاری رقابت ها را سالن ورزشی شهیدان جعفری نیا در خیابان شهدای ناجا قم عنوان کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.