کد خبر : 4253
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 9:03

استاندار قم:

ظرفیت‌های بسیج و حوزه علمیه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان قم به کارگیری شود

ظرفیت‌های بسیج و حوزه علمیه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان قم به کارگیری شود
استاندار قم با تاکید بر اینکه برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید به صورت گسترده پیگیری شود،‌ گفت:‌ باید از ظرفیت‌های بسیج، حوزه علمیه و فرهنگیان در این استان برای پربار کردن برنامه‌های اوقات فراغت استفاده گردد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن امام جواد(ع) استانداری قم افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف این برنامه‌ها در تابستان امسال ۴۵ هزار جوان و نوجوان است، باید کار همه جانبه ، جمعی و با مشارکت مردم انجام گیرد.

وی اظهار داشت: در این رابطه فضاهای عمومی مدارس و اداره‌کل ورزش و جوانان در فصل تابستان باید در اختیار اوقات فراغت دانش آموزان باشد.

وی تاکید کرد: در حوزه کارگری، اداری، بازار آزاد و اصناف نیز برای اوقات فراغت جوانان باید طرح وجود داشته باشد.

شاهچراغی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: باید اماکن ورزشی خود را در هفته در حد یک سانس در اختیار اداره کل ورزش و جوانان برای اوقات فراغت جوانان قرار دهید ضمن اینکه برنامه‌ها باید مناطق روستایی و شهرهای کوچک را هم در برگیرد.

وی بیان داشت:در این برنامه خیران نیز باید حضور داشته باشند و ظرفیت آنان در جهت پربار کردن برنامه های اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان استفاده شود.

وی افزود: امسال در طرح اوقات فراغت در استان قم مرکز ثقل مساجد است و نباید طوری گمان شود که دیگر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و اوقاف فعال نباشند.

شاهچراغی ادامه داد: ظرفیت‌هایی مانند بسیج، حوزه علمیه و اساتید آموزش و پرورش دراین استان وجود دارد که بی‌نظیر است و باید به بهترین نحو در جهت پربار کردن اوقات فراغت از آنها استفاده شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه به برنامه‌هایی چون بازدید از کارخانجات، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های اردویی که برای نوجوانان و جوانان جذاب است تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.