کد خبر : 15179
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 9:10

فرماندار کهک:

عملیات گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم آغاز شد

عملیات گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم آغاز شد
فرماندار شهرستان کهک با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به فاز سوم مسکن جوانان روستای صرم در استان قم، گفت: با اهتمام دولت سیزدهم این طرح بعد از ۱۳ سال وقفه ازسرگرفته شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علی رضا گلچین پور  گازرسانی به اراضی فاز سوم مسکن جوانان روستای صرم را از مصوبات سفر استاندار قم به شهرستان کهک یاد کرد و افزود: این طرح به طول سه هزار و ۶۰۰ متر در حال اجراست.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح ، ۲۵۰ خانواده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فرماندار کهک با تاکید بر سرعت در اجرای طرح گازرسانی به مسکن روستایی صرم، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح فوق تا ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

گلچین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح احداث مجتمع ادارات این شهرستان، گفت: برای تخصیص زمین جهت احداث مجتمع ادارات و همچنین مجموعه تفریحی، فرهنگی ورزشی شهرستان کهک تعاملات خوبی با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت‌ گرفته‌است.

وی همچنین وضعیت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهرستان را موردتوجه قرار داد و افزود: ۱۰۰ واحد مسکونی در دست احداث این شهرستان از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد برخوردار است و طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان تابستان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.