کد خبر : 6849
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 9:05

مدیرکل انتقال خون استان قم:

پویش نذرخون حسینی تا پایان ماه صفر در قم ادامه دارد

پویش نذرخون حسینی تا پایان ماه صفر در قم ادامه دارد
مدیرکل انتقال خون استان قم با اشاره به اجرای پویش نذر خون به مناسبت محرم و صفر با شعار « اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» در قم گفت: این پویش تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مهدی پهلوانی  بیان داشت: از ابتدای ماه محرم این پویش آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه دارد و اهدای خون در این ۲ ماه از ساعت هفت تا ۱۳ در ۲ پایگاه واقع در خیابان ۱۵ خرداد و میدان روح الله امکان پذیر است.

به گفته وی در روزهای یکشنبه و سه شنبه اهدای خون تا ساعت ۱۷:۳۰ انجام می شود.

وی ادامه داد:‌ در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز همه مراکز خون گیری قم با حضور کارکنان فعال هستند و از ساعت های اولیه صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای مردم هستیم.

وی گفت: این پویش ایجاد شد تا حجم زیادی از مراجعه کننده صرفا در تاسوعا و عاشورا به مراکز خون گیری وارد نشوند چرا که مردم علاقه مند به اهدای خون در این ۲ روز زیاد هستند.

پهلوانی با بیان اینکه امکان اهدای خون برای بانوان در مرکز روح الله امکان پذیر است، اظهار داشت: نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند و باید مشارکت آنان در اهدای خون بالاتر باشد.

وی گفت:‌ ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) یکی از بزرگترین فرصت ها برای تبیین و ترویج کارهای فرهنگی در جامعه است و اهدای خون به عنوان یک کار نجات بخش می تواند در این ایام مورد توجه بیشتر جامعه قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.