کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 9:28

فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد

فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد
  رئیس بنیاد نخبگان استان قم از فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ بهمن خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

 سعیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی، باهدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری اجتماعات نخبگانی در حل مسائل اساسی کشور آغاز شده است.

 وی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان در راستای مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۲/۱۲/۱۴۰۰ در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی و باهدف استفاده از ظرفیت اجتماعات نخبگانی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه «شناسایی استعدادهای برتر به‌منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور» کرده است.

 رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: راهبردهای اصلی بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی باتوجه‌به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرائی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

 وی ادامه به دستگاه‌های اجرایی همکار در سومین مرحله جذب نخبگان و استعدادهای برتر اشاره کرد و بیان داشت: پس از احراز شرایط متقاضیان، ۴۸ نفر از مشمولان خانم و آقا در ۱۰ دستگاه اجرایی جذب خواهند شد.

 وی افزود: اداره کل آموزش‌وپرورش، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه حضرت معصومه (س)، پارک علم و فناوری، شرکت آب منطقه‌ای، پست‌بانک، اداره کل ارتباطات و فناوری، میراث‌فرهنگی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضائیه در این دوره با بنیاد نخبگان استان قم همکاری دارند.

 منتظری به شرایط شرکت‌کنندگان در سومین مرحله جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرده و گفت: فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری حرفه‌ای و تخصصی در گروه‌های علوم‌انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی و بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر و معماری در این دوره می‌توانند شرکت کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: متقاضیان سه مرحله ارزیابی پشت سر خواهند گذاشت که شامل ارزیابی بنیاد ملی نخبگان، ارزیابی شایستگی شغلی – عمومی در کانون ارزیابی و بررسی در دستگاه به‌کارگیرنده است.

 منتظری تأکید کرد: متقاضیان واجد شرایط استفاده از این تسهیلات می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ جهت تشکیل و یا تکمیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه ثبت‌نام به نشانی dana.bmn.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد ملی نخبگان (bmn.ir)مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.