کد خبر : 12621
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 17:39

ممنوعیت توزیع و فروش محصولات شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دانشگاه قم

ممنوعیت توزیع و فروش محصولات شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دانشگاه قم
​سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه قم گفت: باتوجه به نقش تعیین کننده بازارهای فروش برخی شرکت‌ها در تامین مالی و به‌تبع آن پشتیبانی از سیاست‌های رژیم کودک کش اسرائیل از این پس توزیع و فروش محصولاتی که مستقیم و غیر مستقیم با شرکت‌های تجاری و بازرگانی رژیم صهیونیستی مرتبط هستند ممنوع است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ دکتر محمد شربتی عنوان کرد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر عدم همکاری اقتصادی با رژیم اشغالگر قدس و با عنایت به پشتیبانی مالی شرکت‌های مختلف تجاری و بازرگانی صهیونیستی از اقدامات این رژیم نامشروع در جریان جنایات اخیر در فلسطین اشغالی و همچنین باتوجه به نقش تعیین کننده بازارهای فروش این شرکت‌ها در تامین مالی و به‌تبع آن پشتیبانی از سیاست‌های رژیم کودک کش اسرائیل از این پس توزیع و فروش محصولاتی که مستقیم و غیر مستقیم با شرکت‌های تجاری و بازرگانی رژیم صهیونیستی مرتبط هستند ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف این دستورالعمل، مراتب جهت بررسی به هئیت تخلفات اداری دانشگاه، ارجاع خواهد شد.

سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه قم گفت: برخی از اقلام ممنوعه که فروش و توزیع آن ممنوع است شامل برندهای maggi، dove، nestle، cerelac، lux، nescafe، kitkat،domestos، coffee mate، coca_cola ،cif، pepsi ،danette، و clear می‌شود.

وی تاکید کرد: این دستورالعمل به معاونت محترم دانشجویی دانشگاه قم و مدیریت‌های محترم شرکت تعاونی کارکنان دانشگاه، رستوران ها و بوفه‌های دانشگاه، مجموعه ورزشی شهید شهناز زاده و همچنین رئیس محترم اداره کارپردازی و تدارکات دانشگاه قم ابلاغ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.