کد خبر : 7613
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:25

خطوط انتقال و شبکه آب روستاهای قم اصلاح می‌شود

خطوط انتقال و شبکه آب روستاهای قم اصلاح می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی روستاهای قم به منظور جلوگیری از هدر رفت و بهبود آبرسانی به روستاها خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری با اشاره به لزوم اصلاح خطوط انتقال و شبکه‌های آب روستایی به منظور جلوگیری از هدر رفت و آبرسانی هر چه بهتر به روستاهای قم گفت: در همین راستا اصلاح شبکه‌های آب روستایی هم با استفاده از اعتبارات داخلی شرکت و هم از طرح جهاد آبرسانی شروع شده است.

وی در ادامه از اصلاح خطوط انتقال روستاهای دولت‌آباد آقا، وشاره، جوزه و قشلاق البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: اصلاح خطوط انتقال آب این روستاها به طول ۷ هزار و ۵۰۰ متر در سال جاری آغاز شده و در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه این پروژه سال آینده به پایان می‌رسد، اظهار کرد: تاکنون برای اصلاح خطوط انتقال آب این روستاها بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و همین میزان نیز تا پایان پروژه اعتبار لازم دارد.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای خاوه به طول ۷ هزار متر با بهره‌گیری از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی یادآور شد: این پروژه نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و امسال به پایان می‌رسد.

بختیاری با بیان اینکه اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای صرم به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، روستای کاسوا به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و روستای قشلاق البرز به طول ۲ هزار متر نیز در حال انجام است، گفت: اصلاح شبکه آب این روستاها جمعاً با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا ابتدای پاییز به پایان برسد.

وی در پایان با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای سنجگان با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی ابراز کرد: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال، سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.