کد خبر : 12088
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 23:49

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

۱۰ هزار قمی از خدمات مشاوره ازدواج استفاده کردند

۱۰ هزار قمی از خدمات مشاوره ازدواج استفاده کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بیش از ۱۰ هزار شهروند قمی از خدمات مختلف در زمینه مشاوره ازدواج در مراکز تابعه این اداره استفاده کردند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ابراهیم سانی خانی افزود: این تعداد در کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه این اداره کل، در زمینه های پیش، حین و بعد از ازدواج از خدمات مشاوره و آموزشی در سال جاری بهره برده اند.

وی با تاکید بر این که این آمار یک رکورد است، گفت: قم با برگزاری ۱۴ جشن وصال یکی از استان های موفق در ترویج سنت حسنه ازدواج و مروج ازدواج آسان و آسمانی بوده است.

به گفته سانی خانی، در حال حاضر نخستین مرکز جامع ازدواج ،خانواده و جمعیت در سطح کشور در قم فعالیت می کند و ۱۷ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان مشغول بکار هستند و ۶ مرکز هم مجوز واسطه گری ازدواج و همسان گزینی را اخذ کرده اند.

وی گفت که نزدیک به ۸۰ سازمان مردم نهاد (سمن) در این حوزه در استان قم فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: کسب رتبه برتر دستگاه در فعالیت های جوانی جمعیت و همچنین رتبه اول در فعالیت های فرهنگی در بین ۳۱ استان کشور و رتبه سومی در برگزاری رویداد ملی “اتم”، برخی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان است.

سانی خانی همچنین یکی از مهمترین مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها را در خصوص اوقات فراغت جوانان ذکر کرد که با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و کانون مساجد فعالیت های منسجمی در سال جاری رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.