کد خبر : 10015
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 0:06

اعلام برنامه های هفته کودک در قم

اعلام برنامه های هفته کودک در قم
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برنامه‌های هفته ملی کودک را تشریح کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  محمد غفاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در قم بیان داشت: برنامه‌های هفته ملی کودک در استان قم هم‌زمان با ۱۶ مهرماه و روز جهانی کودک با شعار «کودکی بهتر زندگی بهتر» آغاز خواهد شد.

 وی با بیان اینکه افتتاحیه برنامه‌های هفته کودک از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آینده در بوستان مهدی برگزار می‌شود، گفت: یکی از ویژگی‌های امسال هفته کودک، پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان‌ها و روستاهای استان با تحقق عدالت فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار است.

 وی اظهار داشت: در بوستان مهدی همچنین کارگاه‌های مختلف آموزشی دایر و تولیدات ادبی، هنری و علمی کودکان در قالب غرفه‌هایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 وی عنوان کرد: در راستای تحقق عدالت فرهنگی، ویژه‌برنامه‌های مختلفی در روستاهای عشایرنشین استان در بخش مرکزی برگزار می‌شود.

غفاری با اشاره به اکران نقاشی‌های کودکان قم از روز یکشنبه هفته آینده در مجتمع شهید آوینی قم، خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت ۱۶ هفته آینده نیز برنامه‌های تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از سیمای استانی به روی آنتن می‌رود.

 وی اضافه کرد: دوشنبه هفته آینده کارگاه‌های آموزش فرزندپروری در شهر پردیسان و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ادبی در شهرستان جعفرآباد به مناسب هفته ملی کودک به اجرا در خواهد آمد.

 وی یادآور شد: سه‌شنبه ۱۸ مهرماه نیز از ساعت ۱۶ عصر نخستین اجتماع کودکان مهدوی از عمود ۷۰ تا ۱۰۰ بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

 وی گفت: ۱۹ مهرماه نیز ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و علمی در بوستان گل نرگس شهر قم و روستاهای شهر قنوات به اجرا در خواهد آمد.

 وی ادامه داد: برنامه شادی پیمایی عروسکی نیز از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه جاری نیز در بوستان علوی برگزار و روز جمعه نیز مسابقات علمی ربات، شطرنج، چرتکه و روبیک در مجتمع کانون فرهنگی پردیسان به اجرا در خواهد آمد.

 وی هویت‌بخشی به کودکان و نوجوانان را مهم‌ترین هدف کانون پرورش فکری یادکرد و گفت: به مناسبت ۱۶ مهرماه و روز جهانی کودک، عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم رایگان است.

غفاری در پایان بیان کرد: عصر روز جمعه و هم‌زمان با آخرین روز از هفته ملی کودک، برنامه‌های بانشاط در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در شهرستان کهک برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.