کد خبر : 9351
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 13:54

امام‌جمعه قم:

امروز دشمن برای بی‌ثباتی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات نقشه دارد

امروز دشمن برای بی‌ثباتی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات نقشه دارد
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه ملت عزیز ایران برای تحقق چهار توصیه رهبر معظم انقلاب در انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت تمام‌قد به صحنه خواهند آمد، گفت: مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیشرو است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی قدس برگزار شد ضمن تسلیت شهادت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع)، اظهار داشت: امام علی (ع) به هنگام غسل‌دادن و کفن‌کردن رسول‌الله (ص) فرمودند: پدر و مادرم، به فدایت یا رسول‌الله. با مرگ تو رشته‌ای گسسته شد که با مرگ دیگران گسسته نشده بود.
وی ادامه داد: رحلت پیامبر (ص)، فقدان و مصیبتی بی‌نظیر بود و سایر مسائل در مقابل این مصیبت، کوچک شمرده می‌شود؛ زیرا وجود پیامبر (ص) عامل پیوند به عالم وحی و اخبار آسمانی بود و با فقدان پیامبر (ص) این ارتباط برای همیشه از بین رفت و این فقدان بزرگی بود از طرفی دیگر نیز منافقین نیز به‌صورت علنی به حرکت تخریبی و شرارت‌های خودشان پرداختند و کینه‌ها و نقشه‌های نهفته خودشان را آشکار کردند.
امام‌جمعه قم با اشاره به تقوا، گفت: تقوا هم برای درمان و هم برای پیشگیری است. تقوای الهی یعنی نگهداری انسان از آنچه مورد نهی خداوند قرار گرفته است. اگر انسان مؤمن به‌صورت مستمر بر تقوا پافشاری کند بر بصیرت او نیز افزوده می‌شود؛ زیرا تقوا صفای روح می‌آورد.
وی در ادامه با اشاره به اقدام دولت فرانسه در خصوص حجاب، ابراز داشت: دولت فرانسه از مواجهه حاکمیت ایران با پدیده بی‌حجابی انتقاد کرد و آن را ضد حقوق زنان می‌داند درحالی‌که در یک اقدام ضد حقوق بشری، پوشش اسلامی را در مدارس این کشور ممنوع کرده است.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه برخی اقدامات دولت‌های غربی به دلیل ترس و هراس از اسلام ناب محمدی است، عنوان کرد:  آنها مطلع شده‌اند که سرانجام پرچم این اسلام الهی در تمام جهان به اهتزاز در خواهد آمد و این رژیم‌های سفاک و استعمارگر را به گور خواهد فرستاد.
وی در ادامه افزود: مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیشرو است هر چند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند؛ اما هدف اصلی آن‌ها انتخابات است.
امام‌جمعه قم اضافه کرد: باید در این زمینه سعی کنیم و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که مردم بتوانند اقتدار و پیروزی بزرگی را فراهم کنند و بار دیگر به دشمنان ما ثابت کنند که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.
وی تصریح کرد: به کوری چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، ملت عزیز ایران برای تحقق چهار توصیه رهبر معظم انقلاب در انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت تمام‌قد به صحنه خواهند آمد.
آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد:  منافقین بدانند خداوند از برخورد با آنها عاجز نیست و اگر توبه نکنند و این راه را ادامه بدهند به عذاب الهی دچار می‌شوند و در دنیا و آخرت نصیر و یاوری نخواهند داشت و این‌گونه نیست که باتکیه‌بر قدرت‌های پوشالی استکبار، صهیونیست و کسانی که از ته قلب با اسلام، انقلاب اسلامی، شهدا، امام (ره) و رهبری مشکل دارند به جایی برسند.
وی دررابطه‌با علت مخالفت منافقین با انقلاب و اسلام گفت: یک حکومت انقلابی نبوی روی کار آمده است و عرصه را برای کاسبان شر و فتنه و کسانی که علاقه دارند به جاهلیت برگردند بسته است و این امر برای آن‌ها قابل‌تحمل نیست به همین خاطر سعی می‌کنند ارکان این حکومت اسلامی را (هم در زمان پیامبر (ص) و هم در عصر ما) از بین ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.