کد خبر : 13333
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 17:33

اعلام مسیر راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قم

اعلام مسیر راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم همیشه در صحنه خاستگاه انقلاب ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن در میدان جانبازان قم تجمع خواهند کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام محمدحسن ذاکری در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: تجمع مردم در روز ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح در میدان جانبازان شهر قم خواهد بود و سپس از مسیر خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها حرکت خواهند کرد.

وی در تشریح مسیر راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: راهپیمایان در چهارراه شهدا به سمت خیابان شهید صدر حرکت کرده و در میدان شهید مطهری به سمت میدان آستانه و حرم مطهر بانوی کرامت، محل تجمع نهایی و استقرار سخنران ویژه این مراسم خواهند رفت.

حجت الاسلام ذاکری در ادامه به موضوع تبلیغات محیطی و شهری در یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد وگفت: فضاسازی بیرونی مجموعه‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی و مساجد با وجود ارتقای کمی و کیفی در مقایسه با سال گذشته هنوز اندک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مکانی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری پرشور عید سعید مبعث و جشن ۲۲ بهمن، افزود: تلاش می‌شود برنامه‌های امسال این اعیاد در فضای بیرون مساجد و در میادین اصلی شهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته گسترده‌ترین نورپردازی شب ۲۲ بهمن کشور در شهر قم انجام شد گفت: امسال و همزمان با ساعت ۲۱ شب ۲۲بهمن ماه، گلبانگ الله اکبر در معابر، میادین و پشت‌بام منازل قم به صدا در خواهد آمد.

روح‌الله ثانی دبیر ستاد دهه فجر استان قم هم دراین جلسه با اشاره به برپایی راهپیمایی ویژه کودکان زیر ۱۰ سال قمی برای نخستین بار، امسال به موازات راهپیمایی عمومی مردم گفت: برنامه‌های امسال ۲۲ بهمن با محوریت دانش‌آموزان و کودکان و در قالب‌های مختلف هنری پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.