کد خبر : 9928
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 11:49

بهره‌مندی از ظرفیت‌های سپاه در احیای واحد‌های تولیدی و‌ رفع موانع تولید

بهره‌مندی از ظرفیت‌های سپاه در احیای واحد‌های تولیدی و‌ رفع موانع تولید
رئیس سازمان صمت استان قم گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف سپاه در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات توانسته‌ایم در احیای واحد‌های تولیدی، کارگروه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نتایج خوبی به دست آوریم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم در حاشیه بازدید فرمانده سپاه استان قم از ۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ محمودآباد قم، بازدید از صنایع استان را یکی از اقدامات خوب سپاه دانست و اظهار کرد: نفس حضور مسئولین در کارخانه‌های صنعتی و واحد‌های تولید، برای صاحبان صنعت، کارخانجات و دستگاه‌های دولتی موجب دلگرمی است.

رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدید‌هایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحد‌های دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است.

رئیس سازمان صمت قم خاطر نشان کرد: حضور بسیج در کنار سازمان صمت و دستگا‌های دیگر کمک می‌کند تا دور یک حلقه جهادی جمع بشویم و تلاش بر این داشته باشیم، برخی مسائل خارج از ظرفیت‌های قانونی مثل کارگروه‌ها و ستادهای تسهیل را نیز حل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.