کد خبر : 5253
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 8:59

کاروان تکواندو قم با ۵ مدال رنگارنگ از مسابقات کشوری بازگشت

کاروان تکواندو قم با ۵ مدال رنگارنگ از مسابقات کشوری بازگشت
رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: کاروان تکواندو قم در ۲ بخش آقایان و بانوان در شانزدهمین دوره مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علی آهنی  با اشاره به حضور نمایندگان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی، طی سخنانی اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی هانمادانگ کشور  در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی فدراسیون تکواندو از ۱۷ خرداد تا دیروز برگزار شد.

وی ادامه داد: از استان قم در ۲ بخش آقایان و بانوان ۴۳ ورزشکار شرکت کردند، در بخش آقایان تکواندوکاران قمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شدند.

رئیس هیات تکواندو استان قم تصریح کرد: تکواندوکاران قمی در بخش بانوان نیز توانستند یک مدال طلا و یک برنز کسب کنند.

آهنی در ادامه اشاره کرد: نفرات اول و دوم هر وزن به مسابقات جهانی اعزام می‌شدند، باتوجه به اینکه ورزشکاران قمی مدرک بین‌المللی کوکیوان را نداشتند از اعزام به مسابقات جهانی بازماندند.

وی با اشاره به اولین تجربه تیم هانمادانگ قم در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: همانطور که مطلع هستید استان قم سال‌ها بود که در بخش هانمادانگ فعالیت نداشت، بعد از اینکه بنده به عنوان رئیس هیات منصوب شدم تصمیم گرفتم کمیته هانمادانگ در استان را راه‌اندازی کنم.

رئیس هیات تکواندو استان قم افزود: بدین جهت تیم ما از فروردین‌ماه امسال تشکیل شد و بازیکنان در بازه زمانی کمتر از ۳ ماه به تمرین پرداختند. حدود ۳۵ نفر از هانمادانگ‌کاران قمی تجربه اولشان در مسابقات کشوری بود و با همه این اوصاف به نظرم عملکرد خوبی داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.