کد خبر : 8771
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 8:32

جانشین ستاد اربعین استان قم مطرح کرد:

ثبت نام ۱۲۸ هزار قمی در سامانه سماح

ثبت نام ۱۲۸ هزار قمی در سامانه سماح
جانشین ستاد اربعین استان قم گفت: تاکنون ۱۲۸ هزار نفر از هم استانی‌های قمی برای شرکت در مراسم معنوی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابوالقاسم مقیمی جانشین ستاد اربعین استان قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: با برنامه ریزی‌ها و همکاری مسئولان استانی ۲۳۰ موکب از استان قم در مرز‌های ایران و کشور عراق، مهران، قم، کرمانشاه و داخل کشور عراق مستقر هستند گفت: تاکنون ۱۲۸ هزار نفر از استان قم در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

مقیمی به تدارک استان در زمینه اسکان زائران اربعین اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار نفر در حرم، جمکران مساجد و مکان‌های مشخص شده ستاد اسکان مردمی اربعین اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بازگشت زائران اربعین حسینی هستیم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تدارک صورت گرفته موکب‌های استان قم تا ۱۵ روز پس از مراسم معنوی اربعین نیز پذیرای زائران است و پذیرایی لازم را از زائران در موکب‌های مشخص شده انجام خواهد داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز گفت: استان قم دبیر خانه ستاد دانش آموزی اربعین حسینی است و ۱۱ موکب دانش آموزی از استان قم در مرز‌ها مستقر شده اند.

وی افزود: از استان قم ۱۹ کارون ۲۰ نفره دانش آموزی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعزام شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.