کد خبر : 12323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 9:20

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم:

۳۰ هزار نوآموز قمی برای سنجش سلامت مراجعه نکرده‌اند

۳۰ هزار نوآموز قمی برای سنجش سلامت مراجعه نکرده‌اند
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نوآموز در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و بیش از ۲ هزار نفر نیز نوبت‌گیری کرده‌اند، اما باتوجه‌به پیش‌بینی مراجعه ۳۳ هزار نوآموز در سال جاری، حدود ۳۰ هزار نفر دیگر باید در زمان مقتضی در این طرح ارزیابی شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  اصغر محمودی افزود: در حال حاضر ۶ پایگاه شامل چهار پایگاه در شهر قم، یک پایگاه در جعفریه و یک پایگاه در کهک آماده سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان است.

 وی با بیان این‌که نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی می‌توانند در سنجش شرکت کنند، اضافه کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

 وی ادامه داد: در این طرح شرایط جسمی کودکان از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 محمودی با بیان این‌که تمام فرایند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است، گفت: خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است، وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

 وی با بیان این‌که تاکنون بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نوآموز ارزیابی شده و بیش از ۲ هزار نفر نوبت‌گیری کرده‌اند، پیش‌بینی کرد: امسال ۳۳ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گیرند.

 وی تأکید کرد: از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت فرزندانشان اقدام نکرده‌اند، تقاضا داریم هر چه زودتر نسبت به نوبت‌گیری اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.