کد خبر : 3802
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 19:17

رییس پلیس راه استان قم:

حجم تردد در محورهای قم، فوق سنگین و با افزایش ۴۰ درصدی روبروست

حجم تردد در محورهای قم، فوق سنگین و با افزایش ۴۰ درصدی روبروست
رییس پلیس راه استان قم با اشاره به بازگشت مسافران تعطیلات عید سعید فطر، گفت: هم اکنون حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان قم فوق سنگین است و نسبت به مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ مختار پناهی   با اشاره به آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی این استان، بیان کرد: محورهای مواصلاتی قم طی تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک بسیار سنگینی است.

رییس پلیس راه استان قم افزود: در همین خصوص محورهای مانند بزرگراه امام علی(ع)، کاشان به قم، بزرگراه اراک به قم و سایر محورهای اصلی و فرعی با ترافیک فوق سنگینی همراه است.

وی اضافه کرد: صبح امروز بر اثر تصادف خودروی سواری با کامیون در محدوده استان قم به علت خواب آلودگی دو نفر در محل حادثه فوت کردند و جزء این حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی قم طی چهار روز اخیر، حادثه مهمی رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان قم ادامه داد: بخاطر حجم بالای سفر در محورهای مواصلاتی استان قم از مسافرانی که قصد بازگشت به شهر خود دارند درخواست می شود تا سفر خود را مدیریت کرده و در صورت امکان زمان حرکت خود را به روزهای آینده موکول کنند.

پناهی تصریح کرد: طی تعطیلات عید سعید فطر امسال، تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان قم در مقایسه با سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.